RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage")
public fwTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage)
{
new bron = get_user_weapon(attacker, _, _) // linia 11352
if((bron == CSW_GLOCK18 || bron == CSW_USP) && podwojne[id] == 1 && random_num(1,3) == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED
}
Co tutaj mam źle? Dmg nie działa. Oczywiście zmienna podwojne[id] dodana pod klasą z wartością 1
Error Log:
L 11/03/2010 - 22:22:01: Invalid player id 0 L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx") L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon") L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] [0] dbmod_5.9l.sma::fwTakeDamage (line 11352)
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 03.11.2010 22:22