Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

fwTakeDamage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 03.11.2010 22:21

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage")



public fwTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage)
{
new bron = get_user_weapon(attacker, _, _) // linia 11352

if((bron == CSW_GLOCK18 || bron == CSW_USP) && podwojne[id] == 1 && random_num(1,3) == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED
}



Co tutaj mam źle? Dmg nie działa. Oczywiście zmienna podwojne[id] dodana pod klasą z wartością 1

Error Log:

L 11/03/2010 - 22:22:01: Invalid player id 0
L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX]    [0] dbmod_5.9l.sma::fwTakeDamage (line 11352)

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 03.11.2010 22:22


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.11.2010 22:26

attacker to nie zawsze gracz, czasem to świat rzuca się na Ciebie (z innej perspektywy wygląda to na upadek) albo przytrzaskujesz sobie duży palec drzwiami i attacker to id drzwi

if(!is_user_connected(attacker)) ...

  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 03.11.2010 22:36

Przeanalizowałem Twój tutorial i poprawiłem błędy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage", 0)


public fwTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_user_connected(attacker)){
new bron = get_user_weapon(attacker, _, _) // linia 11352

if((bron == CSW_GLOCK18 || bron == CSW_USP) && podwojne[attacker] == 1 && random_num(1,3) == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
return HAM_HANDLED
}
}
return HAM_IGNORED;
}


Teraz będzie ok? Jeszcze attacker brakowało w podwojne[]

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 03.11.2010 23:09


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.11.2010 22:59

wygląda dobrze
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych