Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa ktora ma swoj model


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 03.11.2010 18:01

otóż mam zrobione modele na zamówienie. Wiec chce zmienić je tak aby Jak ktoś wybierze klase KLASA1 to ma ten Model :) Co Zrobić :)?
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 03.11.2010 18:36

cs_set_user_model(id, "nazwa.mdl")

potem

w public precache
precache_model("models/player/nazwa/nazwa.mdl")


potem w

public select_class_menu


do klasy dopisujesz to wyżej :)
  • +
  • -
  • 1

#3 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 03.11.2010 19:28

Dziękuje , Przetestuje to dopisze czy jest dobrze :)

a jak dodać osobno dla CT osobno dla TT ;d?

Użytkownik FreZ edytował ten post 03.11.2010 19:42

  • +
  • -
  • 0

#4 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 03.11.2010 19:56

new Ubrania_Terro
new Ubrania_CT

lub
new CTSkins
new TSkins

#5 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 03.11.2010 20:05

1. Nie ustawia sie model ,
Error: could not load file models/player/lotrzyktt.mdl/lotrzyktt.mdl.mdl
2. Pac tzn ze mam dodac to tego tam model tzn nazwe ? i bedzie dzialac? ze jak CT wybierze to to a jak TT to to i nic inengo juz ?

Użytkownik FreZ edytował ten post 03.11.2010 20:08

  • +
  • -
  • 0

#6 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 03.11.2010 20:43

jeżeli model jest w folderze "player"
to ścieżka jest taka:
models/player/lotrzyktt.mdl

  • +
  • -
  • 0

#7 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 05.11.2010 00:16

zrobilem tak
new LOTRZYKCT[] = "models/player/dme/lotrzykct.mdl"
new LOTRZYKTT[] = "models/player/dme/lotrzyktt.mdl"

precache_model("models/player/dme/lotrzyktt.mdl")
precache_model("models/player/dme/lotrzykct.mdl")

case 7:  
{     
player_class[id] = Hunter 
g_GrenadeTrap[id] = 1     
LoadXP(id, player_class[id])
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
{ 
cs_set_user_model(id,LOTRZYKCT)
}
else if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_T )
{
cs_set_user_model(id,LOTRZYKTT)
}
}


co jest zle?
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.11.2010 00:37

Prawdopodobnie ścieżka.
Zrób tak:
models/player/lotrzykct/lotrzykct.mdl
  • +
  • -
  • 0

#9 pixelith

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.11.2010 13:46

new LOTRZYKCT[] = "lotrzykct"
new LOTRZYKTT[] = "tt"

precache_model("models/player/dme/lotrzyktt.mdl")
precache_model("models/player/dme/lotrzykct.mdl")

case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
{
cs_set_user_model(id,LOTRZYKCT)
}
else if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_T )
{
cs_set_user_model(id,LOTRZYKTT)
}
}


będzie działać ;)
  • +
  • -
  • 0

#10 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 05.11.2010 16:03

new LOTRZYKTT[] = "tt"
tak myślisz?
  • +
  • -
  • 0

#11 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 05.11.2010 16:48

podwójne mdl? ^^

Error: could not load file models/player/lotrzyktt.mdl/lotrzyktt.mdl.mdl



//Models
new const g_lotrzykTT[] = "lotrzyktt"
new const g_lotrzykCT[] = "lotrzykct"

w precache

new szModel[ 64 ];
formatex( szModel, charsmax( szModel ), "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykTT, g_lotrzykTT );
formatex( szModel, charsmax( szModel ), "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykCT, g_lotrzykCT );
engfunc( EngFunc_PrecacheModel, szModel );


cs_set_user_model(id, "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykTT, g_lotrzykTT")
cs_set_user_model(id, "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykCT, g_lotrzykCT")


models/player/lotrzyktt/lotrzyktt.mdl nazwa foldeu musi być taka sama jak nazwa modelu...
models/player/lotrzykct/lotrzykct.mdl
  • +
  • -
  • 1

#12 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 05.11.2010 19:49

a wybor jest dobry ;)?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych