[QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne
Blood Angel
15.11.2010
Zrobiłem edit bo już wiem co było źleJa mam problem bo jak zdobędę ten Item na Godmode lub Noclip to mam je na początku rundy a nie po wciśnięciu USE

Spadichron jest na +use tak jak item więc to się łączy ze sobąee a może masz spadochron i go używasz bo mi chodzi wszystko
To się wyłącza po określonym czasie który można ustawić.Bo nie piszę ze uzyles itemu po wcisnięciu use, tylko od razu jest wlaczone i sie nie da wylaczyć
Sorki ale tego już nie zrobięMógłbyś dodać taki pasek jak przy rozbrajaniu paki do tych mocy ;]


sebul
21.11.2010
Nie powinno być przypadkiem
zamiast
??
set_user_hitzones(0, id, 2)
zamiast
set_user_hitzones(0, 0, 2)
??
OnlyDiabloMod
16.12.2010
A jak zrobić, żeby działało tylko 1x na rundę?
Tak samo jestem zdziwiony.
Moge spamować mocami i nikt mnie nie pokona nawet nie ma ograniczenia.
Goliath
16.12.2010
Tak mi do łba teraz przyszło jak to naprawić
. Na początku pliku dodajemy:
EDIT: Teraz powinno dobrze działać
Użytkownik Goliath edytował ten post 26.12.2010 19:58

new GodmodeZuzyte[33];Trochę zmienić w publicach:
public godon(id) { if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1) { GodmodeZuzyte[id] = 1 set_user_godmode(id, 1) set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1) } else { return PLUGIN_CONTINUE; } } public godoff(id) { set_user_godmode(id, 0) }I w PoczatekRundy:
GodmodeZuzyte[id] = 0Wymyśliłem teraz i nie sprawdzałem, czy działa...
EDIT: Teraz powinno dobrze działać

Użytkownik Goliath edytował ten post 26.12.2010 19:58
Waski
26.12.2010
Coś to jest pokićkane, bo nie działa na +use tylko cały czas. Ściągnijcie mojego COD'a i sami zobaczcie
[warn="Abes Mapper"]OffTop[/warn]
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 30.12.2010 02:43
[warn="Abes Mapper"]OffTop[/warn]
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 30.12.2010 02:43
Goliath
30.12.2010
Masz moje .sma z perkiem na GodMode. Jak chcesz to go sobie przerób

Załączone pliki
NieMaMnie
29.03.2011
mozesz jeszcze dodać do poradnika item na CAŁKOWITĄ niewidzialność na X.X czasu 
jesli sie nie myle to jest to:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
--------------------
a i co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.
to pomiędzy
a to wklejacie na koniec kodu z COD'em
i teraz taki PS
w linijce którą dodajecie w środek tego 1wszego kodu jest id, czas, startprogress
id = jesli zostanie id, to pasek wyswietli sie temu, co włączył item [zn sie zostawic jak jest]
bo można dać też 0, ale po co ma się wyświetlać KAŻDEMU pasek, kiedy Ty aktywujesz item..
zero przydaje się w innych celach, ale na pewno nie podczas aktywacji czasowych pluginów [zn sie moim skromnym zdaniem
]
czas = tutaj wpisujecie liczbę trwania itemku, który wcześniej musieliście wpisać w miejsca X.X [z 1 postu tematu]
np. set_bartime(id, 5, startprogress) [5 sekund]
startprogress = odkąd zacznie się ładowanie paska [0 to od poczatku, 99 - juz przy koncu]
np. set_bartime(id, czas, 0) [po włączeniu itemka pasek ładuje się od początku]
set_bartime(id, czas, 50) [po włączeniu itemka pasek [zn jego zaciemniona część] będzie w połowie i "zmierza" ku końcowi od środka]
podsumowując:
jeśli mamy np itemek, który przez 10sekund daje nam nieśmiertelność, to pomiędzy
wpisujemy
------------------
wiem, trochę chaotycznie, ale myślę, że każdy się połapie.
Użytkownik mamama07 edytował ten post 29.03.2011 10:36

jesli sie nie myle to jest to:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
--------------------
a i co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) { set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1); informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--; }
to pomiędzy
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);a
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;dodajecie linijkę:
set_bartime(id, czas, startprogress)
a to wklejacie na koniec kodu z COD'em
stock set_bartime(id, czas, startprogress=0) { message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id) write_short(czas); write_short(startprogress); message_end(); }
i teraz taki PS
w linijce którą dodajecie w środek tego 1wszego kodu jest id, czas, startprogress
id = jesli zostanie id, to pasek wyswietli sie temu, co włączył item [zn sie zostawic jak jest]
bo można dać też 0, ale po co ma się wyświetlać KAŻDEMU pasek, kiedy Ty aktywujesz item..

zero przydaje się w innych celach, ale na pewno nie podczas aktywacji czasowych pluginów [zn sie moim skromnym zdaniem

czas = tutaj wpisujecie liczbę trwania itemku, który wcześniej musieliście wpisać w miejsca X.X [z 1 postu tematu]
np. set_bartime(id, 5, startprogress) [5 sekund]
startprogress = odkąd zacznie się ładowanie paska [0 to od poczatku, 99 - juz przy koncu]
np. set_bartime(id, czas, 0) [po włączeniu itemka pasek ładuje się od początku]
set_bartime(id, czas, 50) [po włączeniu itemka pasek [zn jego zaciemniona część] będzie w połowie i "zmierza" ku końcowi od środka]
podsumowując:
jeśli mamy np itemek, który przez 10sekund daje nam nieśmiertelność, to pomiędzy
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);a
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
wpisujemy
set_bartime(id, 10, 0)będzie to pasek na 10sekund który ładuje się od początku [od lewej] do końca [do prawej]

------------------
wiem, trochę chaotycznie, ale myślę, że każdy się połapie.

Użytkownik mamama07 edytował ten post 29.03.2011 10:36
Kendzior87
26.04.2011
Jak ustawić ten mod, aby klasa mogła użyć niewidzialności raz w ciągu rundy bo nie wiem jak ten kod z godmodem przerobić.
Mógłby ktoś zebrać te wszystkie informacje i podać jak stworzyć klasę z niewidzialnością 1-krotne użycie w ciągu rundy z progress barem?
P.S.
Gdy tworzę klasę z godmode na 3 sek 1krotne użycie w ciągu rundy z progressbar:
W public UzyjPrzedmiotu:
Na początku pliku dodajemy:
Trochę zmienić w publicach:
I w PoczatekRundy:
co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.
to po
a to wklejacie na koniec kodu z COD'em
Przy kompilacji w tym miejscu:
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
błąd kompilacji:
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 2430
jakieś sugestie?
Dodano 28 kwiecień 2011 - 13:01:
Odświeżam bo nikt nie zagląda
bardzo proszę o sprawdzenie kodu powyżej
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 27.04.2011 19:50
Mógłby ktoś zebrać te wszystkie informacje i podać jak stworzyć klasę z niewidzialnością 1-krotne użycie w ciągu rundy z progress barem?
P.S.
Gdy tworzę klasę z godmode na 3 sek 1krotne użycie w ciągu rundy z progressbar:
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) { set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1); }
Na początku pliku dodajemy:
new GodmodeZuzyte[33];
Trochę zmienić w publicach:
public godon(id) { if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1) { GodmodeZuzyte[id] = 1 set_user_godmode(id, 1) set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1) } else { return PLUGIN_CONTINUE; } } public godoff(id) { set_user_godmode(id, 0) }
I w PoczatekRundy:
GodmodeZuzyte[id] = 0
co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.
if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) { set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1); }
to po
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);dodajcie linijkę
set_bartime(id, 3, 0)
a to wklejacie na koniec kodu z COD'em
stock set_bartime(id, czas, startprogress=0) { message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id) write_short(czas); write_short(startprogress); message_end(); }
Przy kompilacji w tym miejscu:
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
błąd kompilacji:
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 2430
jakieś sugestie?

Dodano 28 kwiecień 2011 - 13:01:
Odświeżam bo nikt nie zagląda


Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 27.04.2011 19:50