Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inneUzycie tych mocy na +use (E)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 15.11.2010 16:58

Ja mam problem bo jak zdobędę ten Item na Godmode lub Noclip to mam je na początku rundy a nie po wciśnięciu USE

Zrobiłem edit bo już wiem co było źle :P

ee a może masz spadochron i go używasz bo mi chodzi wszystko

Spadichron jest na +use tak jak item więc to się łączy ze sobą

Bo nie piszę ze uzyles itemu po wcisnięciu use, tylko od razu jest wlaczone i sie nie da wylaczyć:/

To się wyłącza po określonym czasie który można ustawić.

Mógłbyś dodać taki pasek jak przy rozbrajaniu paki do tych mocy ;]

Sorki ale tego już nie zrobię :P Aż taki spec od tego nie jestem ^^

Znany jako oeN.


#22 PimP517

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:129
  • Lokalizacja: / home / pimp517
Offline

Napisano 17.11.2010 16:42

Nie działa to god mode po wciśnięciu E tylko na respie przez x sekund

Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!


#23 InteR ;)

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.11.2010 13:49

A jak zrobić, żeby działało tylko 1x na rundę?
  • +
  • -
  • 0

#24 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.11.2010 12:44

Nie powinno być przypadkiem
set_user_hitzones(0, id, 2)

zamiast
set_user_hitzones(0, 0, 2)

??
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#25 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.11.2010 11:52

Wtedy są błędy przy kompilacji z tym ID...

Znany jako oeN.


#26 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.12.2010 17:06

A jak zrobić, żeby działało tylko 1x na rundę?


Tak samo jestem zdziwiony.
Moge spamować mocami i nikt mnie nie pokona nawet nie ma ograniczenia.
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#27 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.12.2010 20:04

Tak mi do łba teraz przyszło jak to naprawić :). Na początku pliku dodajemy:
new GodmodeZuzyte[33];
Trochę zmienić w publicach:
public godon(id)
{
        if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
        {
        GodmodeZuzyte[id] = 1
        set_user_godmode(id, 1)
        set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
        }
        else
        {
        return PLUGIN_CONTINUE;
        }
}
public godoff(id)
{
        set_user_godmode(id, 0)
}
I w PoczatekRundy:
GodmodeZuzyte[id] = 0
Wymyśliłem teraz i nie sprawdzałem, czy działa...

EDIT: Teraz powinno dobrze działać :P

Użytkownik Goliath edytował ten post 26.12.2010 19:58

  • +
  • -
  • 0

#28 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 26.12.2010 16:56

Coś to jest pokićkane, bo nie działa na +use tylko cały czas. Ściągnijcie mojego COD'a i sami zobaczcie

[warn="Abes Mapper"]OffTop[/warn]

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 30.12.2010 02:43


#29 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 30.12.2010 01:58

Może ktos powiedziec jak to zrobic na nowego cod-a? ;D
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#30 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.12.2010 18:33

Masz moje .sma z perkiem na GodMode. Jak chcesz to go sobie przerób ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#31 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 29.03.2011 07:38

mozesz jeszcze dodać do poradnika item na CAŁKOWITĄ niewidzialność na X.X czasu ^^


jesli sie nie myle to jest to:

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);

--------------------

a i co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:

jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.

        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
        {
                set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
                informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
        }

to pomiędzy
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
a
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
dodajecie linijkę:

set_bartime(id, czas, startprogress)

a to wklejacie na koniec kodu z COD'em

stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
        message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id)
        write_short(czas);
        write_short(startprogress);
        message_end();   

}

i teraz taki PS
w linijce którą dodajecie w środek tego 1wszego kodu jest id, czas, startprogress

id = jesli zostanie id, to pasek wyswietli sie temu, co włączył item [zn sie zostawic jak jest]
bo można dać też 0, ale po co ma się wyświetlać KAŻDEMU pasek, kiedy Ty aktywujesz item.. :P
zero przydaje się w innych celach, ale na pewno nie podczas aktywacji czasowych pluginów [zn sie moim skromnym zdaniem :)]

czas = tutaj wpisujecie liczbę trwania itemku, który wcześniej musieliście wpisać w miejsca X.X [z 1 postu tematu]
np. set_bartime(id, 5, startprogress) [5 sekund]

startprogress = odkąd zacznie się ładowanie paska [0 to od poczatku, 99 - juz przy koncu]
np. set_bartime(id, czas, 0) [po włączeniu itemka pasek ładuje się od początku]
set_bartime(id, czas, 50) [po włączeniu itemka pasek [zn jego zaciemniona część] będzie w połowie i "zmierza" ku końcowi od środka]

podsumowując:

jeśli mamy np itemek, który przez 10sekund daje nam nieśmiertelność, to pomiędzy
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
a
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;

wpisujemy
set_bartime(id, 10, 0)
będzie to pasek na 10sekund który ładuje się od początku [od lewej] do końca [do prawej] :)
------------------

wiem, trochę chaotycznie, ale myślę, że każdy się połapie. :)

Użytkownik mamama07 edytował ten post 29.03.2011 10:36

  • +
  • -
  • 2

#32 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 26.04.2011 12:25

Jak ustawić ten mod, aby klasa mogła użyć niewidzialności raz w ciągu rundy bo nie wiem jak ten kod z godmodem przerobić.
Mógłby ktoś zebrać te wszystkie informacje i podać jak stworzyć klasę z niewidzialnością 1-krotne użycie w ciągu rundy z progress barem?

P.S.
Gdy tworzę klasę z godmode na 3 sek 1krotne użycie w ciągu rundy z progressbar:

W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) 
        {
                set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1);
        }

Na początku pliku dodajemy:
new GodmodeZuzyte[33];

Trochę zmienić w publicach:
public godon(id)
{
        if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
        {
        GodmodeZuzyte[id] = 1
        set_user_godmode(id, 1)
        set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
        }
        else
        {
        return PLUGIN_CONTINUE;
        }
}
public godoff(id)
{
        set_user_godmode(id, 0)
}

I w PoczatekRundy:
GodmodeZuzyte[id] = 0

co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:

jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.

if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) 
        {
                set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1);
        }



to po
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
dodajcie linijkę
set_bartime(id, 3, 0)

a to wklejacie na koniec kodu z COD'em

stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
        message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id)
        write_short(czas);
        write_short(startprogress);
        message_end();   

}


Przy kompilacji w tym miejscu:
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
błąd kompilacji:
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 2430

jakieś sugestie? :>

Dodano 28 kwiecień 2011 - 13:01:
Odświeżam bo nikt nie zagląda :) bardzo proszę o sprawdzenie kodu powyżej :)

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 27.04.2011 19:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych