Chce zrobic takie male widmo które ma być zawsze obok gracze i nie wiem jak to obliczyć

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.11.2010 20:35
Napisano 01.11.2010 20:58
xs_vec_mul_scalar(vOffset, -1.0, vOffset)
//Weź wektor 'wzroku' new Float:vAngles[3]; pev(id, pev_v_angle, vAngles); //zeruj pionową oś vAngles[0] = 0.0; //Przelicz na wektor w prawo new Float:vOffset[3]; angle_vector(vAngles, ANGLEVECTOR_RIGHT, vOffset); //Przeskaluj do pewnej długości/odległości xs_vec_mul_scalar(vOffset, 200.0, vOffset); //Przesuń pozycję gracza o podany wektor new Float:vOrigin[3]; pev(id, pev_origin, vOrigin); xs_vec_add(vOrigin, vOffset, vOrigin);
Napisano 01.11.2010 21:24
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych