Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Xp Mod] Nie ładuje się exp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.10.2010 01:22

Witam!

Mam problem z Xp modem, na lanie niby wszystko pięknie działało ale przestało...
zacząłem grzebać w funkcjach... chwilowo mam coś takiego:


public SaveXp(id) {
new AuthID[35];
get_user_name(id, AuthID, 34);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#", PlayerXP[id], PlayerLevel[id], SkillPoints[id], PtkGraw[id], PtkSpeed[id], PtkFuria[id], PtkFizyk[id], PtkCzar[id], PtkNc[id]);
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public LoadXp(id) {
new AuthID[35];
get_user_name(id,AuthID,34);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#", PlayerXP[id], PlayerLevel[id], SkillPoints[id], PtkGraw[id], PtkSpeed[id], PtkFuria[id], PtkFizyk[id], PtkCzar[id], PtkNc[id]);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new playerxp[32], playerlevel[32], skillpoints[32], ptkgraw[32], ptkspeed[32], ptkfuria[32], ptkfizyk[32], ptkczar[32], ptknc[32];

parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31, skillpoints, 31, ptkgraw, 31, ptkspeed, 31, ptkfuria, 31, ptkfizyk, 31, ptkczar, 31, ptknc, 31);

PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp);
PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
SkillPoints[id] = str_to_num(skillpoints);
PtkGraw[id] = str_to_num(ptkgraw);
PtkSpeed[id] = str_to_num(ptkspeed);
PtkFuria[id] = str_to_num(ptkfuria);
PtkFizyk[id] = str_to_num(ptkfizyk);
PtkCzar[id] = str_to_num(ptkczar);
PtkNc[id] = str_to_num(ptknc);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
co tu jest źle?

Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 31.10.2010 07:46

yy a skąd Wać Pan wziął taką dużą tablice pod get_user_name :?:

Spoiler


#3 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.10.2010 14:52

pierwsze co pomyślałem to co ma piernik do wiatraka (tablicę mogę nazwać jak mi się podoba, a przynajmniej tak mi się zdaje... [co do wielkości to zapomniałem zmienić])
ale i tak podmieniłem mój kod na twój i było to samo.. level się nie ładował...
a dodam że exp się raczej zapisuje bo plik z expem waży chwilowo 88kb(czyli raczej działa...)

a i jeszcze mam pytanie, jak mogę wywołać funkcję która zamienia exp na level bez konieczności śmierci gracza...

oto moja cała funkcja:


public eDeath(id)
{

new attacker = read_data( 1 );

while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
PlayerLevel[attacker] += 1;
SkillPoints[attacker] += 1;
ColorChat(attacker,GREEN,"[%s]^x01: Gratuluje, wbiles poziom ! Twoj Poziom to :^x03 %d^x01, posiadasz :^x03 %d^x01 punktow skilli.",prefix,PlayerLevel[attacker],SkillPoints[attacker]);
ColorChat(attacker,GREEN,"[%s]^x01: Punkty Skilli Mozesz Wykorzystac Wpisujac w say ^x03/xp^x01",prefix);
}
}

dałem do Init'u powtarzającego taska, ale nie wiem czy tak może zostać...

Dodano 01 listopad 2010 - 15:56:
@ref

ok naprawiłem musiałem inaczej nazwać tablice dla parse

można close.

Użytkownik AmD edytował ten post 01.11.2010 15:56

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych