Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu wyboru broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Truposz WWL

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 30.10.2010 12:03

Witam mam problem z edycją Cod moda a mianowicie dodanie do klasy premium menu wyboru broni
dodałem po
new Float:szybkosc_gracza[33];

to:
new gBronieMudzyn;

w plugin_init dodałem
	gBronieMudzyn=menu_create("Menu broni","cbBronieMudzyn");
menu_additem(gBronieMudzyn,"Ak47 + Deagle + Granaty");//item=0
menu_additem(gBronieMudzyn,"M4A1 + Deagle + Granaty");//item=1
menu_additem(gBronieMudzyn,"AWP + Deagle + Granaty" );//item=2
menu_additem(gBronieMudzyn,"Auto Pompa + Elite + Granaty");//item=3
menu_additem(gBronieMudzyn,"MP5 + Deagle + Granaty" );//item=4

Przed CmdStart dodałem
public cbBronieMudzyn(id, menu, item)
{

switch(item){
case 0:{
//AK47
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
//Def igranaty
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
//Deagle
give_item(id,"weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");

}
case 1:{
//M4A1
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
//Def igranaty
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
//Deagle
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
}
case 2:{
//AWP
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
give_item(id,"ammo_338magnum");
give_item(id,"ammo_338magnum");
//Def igranaty
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
//Deagle
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
}
case 3:{
//Pompa
give_item(id,"weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
//Def igranaty
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
//Elite
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
}
case 4:{
//Mp5
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
}
}
}

A do klasy dodałem
menu_display(id, gBronieMudzyn,0);

i mam mały problem a mianowicie taki że menu jest bronie daje tylko że w następnej rundzie jak wybierze się inną broń to dostaje się następną a nie wyrzuca poprzedniej jak temu zaradzić.Próbowałem dać w każdym case od menu
strip_user_weapons(id);

poniekąd działało tak jak chciałem lecz w TT zabierało pake męczę się z tym już kilka godzin proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych