Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Step Sound na shift


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.10.2010 20:10

chce aby słychać było normalnie kroki gdy gracz chodzi na shift bez zmiany jego prędkości
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.10.2010 20:56

hmm czyli chcesz zeby po wcisnieciu shifta bylo slychac kroki ale zeby gosc nie zwalnial czy zeby zwalnial :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.10.2010 21:01

Te dwie sygnatury sobie zrobisz mam nadzieję :D
#include < amxmodx >
#include < orpheu >
#include < orpheu_advanced >
#include < orpheu_memory >
#include < orpheu_stocks >

new iPlayer;
new OrpheuFunction:fn_PlayStepSound;

public plugin_init( ) {
register_plugin( "Orpheu Walk Sound", "1.0", "Ortega" );

OrpheuRegisterHook( OrpheuGetDLLFunction( "pfnPM_Move","PM_Move" ), "OnPM_Move" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetEngineFunction( "pfnWalkMove", "SigpfnWalkMove" ), "OnpfnWalkMove", OrpheuHookPre );
fn_PlayStepSound = OrpheuGetFunction( "PM_PlayStepSound" );// thx arkshine ;)
}

public OrpheuHookReturn:OnPM_Move( OrpheuStruct:ppmove, server ) {
iPlayer = OrpheuGetStructMember( ppmove, "player_index" ) + 1;
return OrpheuIgnored;
}

public OrpheuHookReturn:OnpfnWalkMove( ent, Float:yaw, Float:dist, iMode ) {
if( is_user_alive( iPlayer ) )
{
OrpheuCall( fn_PlayStepSound, 1, 80 );//przejrzyj hlsdk i zobacz parametry
}
return OrpheuIgnored;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.10.2010 21:22

słychać kroki ale idzie tak jak normalnie na shifcie
  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.10.2010 22:11

emit_sound ??

pobierz sobie parametry krokow i tyle chyba najprostsze rozwiazanie aczkolwiek nie sprawdzalem
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 30.10.2010 17:57

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.0.0", "Owner")
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

if(button & IN_RUN)
{
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, button & ~IN_RUN);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}

Nie jestem tylko pewien czy dobry klawisz chce przechwycić ;>
  • +
  • -
  • 0

#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.10.2010 19:12

#define IN_ATTACK	(1 << 0)
#define IN_JUMP		(1 << 1)
#define IN_DUCK		(1 << 2)
#define IN_FORWARD	(1 << 3)
#define IN_BACK		(1 << 4)
#define IN_USE		(1 << 5)
#define IN_CANCEL	(1 << 6)
#define IN_LEFT		(1 << 7)
#define IN_RIGHT	(1 << 8)
#define IN_MOVELEFT	(1 << 9)
#define IN_MOVERIGHT (1 << 10)
#define IN_ATTACK2	(1 << 11)
#define IN_RUN      (1 << 12)
#define IN_RELOAD	(1 << 13)
#define IN_ALT1		(1 << 14)
#define IN_SCORE	(1 << 15)   // Used by client.dll for when scoreboard is held down
Czegoś już nie rozumiem. Chcesz, żeby szedł na shifcie i słychać było kroki( to powyższy kod jest nie na miejscu ), czy może chcesz, żeby trzymając shift biegł ? Jak drugi to zrób po prostu dla walk OrpheuSupercede.
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.10.2010 19:20

IN_RUN z tego co wiem to nie dziala ta stala i wystarczy w kodzie ownera dodac emit_Sound krokow i usunac pev :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2010 09:56

jeszcze żeby twój kod ortega działał :F
najlepiej by bło zablokować w ogóle shifta
ale jeśli się nie da
to żeby było słychać kroki
  • +
  • -
  • 0

#10 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 31.10.2010 15:29

A mój kod próbowałeś?
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2010 18:16

sprawdzałem in_run w własnym zakresie nie dawało efektu

#pragma semicolon 0
#include < amxmodx >
#include <engine>

public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Orpheu Walk Sound", "1.0", "Ortega" );
}

public client_PreThink(id){
	if(get_user_button(id)& IN_FORWARD){
		client_print(id,print_chat,"1")
	}
	if(get_user_button(id)& IN_RUN){
		client_print(id,print_chat,"2")
	}
	if(get_user_button(id)& IN_ALT1){
		client_print(id,print_chat,"3")
	}
}
udało mi się tylko wyświetlić 1 :D pozostały dwóch nie mogłem określić ;f
  • +
  • -
  • 0

#12 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 31.10.2010 19:35

W takim razie do kodu Ortegi z Orpheu można dodać set_user_maxspeed i powinno działać ;O

Edit.
Albo, jeśli się nie myle zamiast wywoływać pfnPlayStepSound zwrócić OrpheuSupercede ;o

Użytkownik Owner123 edytował ten post 31.10.2010 19:37

  • +
  • -
  • 0

#13 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.10.2010 20:14

Napisałem to ;) A co do IN_RUN to w jest totalnie wycięty z HLSDK oprócz definicji.
  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2010 21:33

napisz jeszcze raz kod ortegi nie działa jest błąd w
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetDLLFunction( "pfnPM_Move","PM_Move" ), "OnPM_Move" );
przynajmniej według amxx'a treści nie podam bo nie pamiętam ;F
  • +
  • -
  • 0

#15 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.10.2010 21:43

Podaj tą treść, bo jeśli ją pisałem to poprawię ;) Ten kod musi działać poprawnie, pytałem się kiedyś Arkshine'a.
Z resztą ten hook działa idealnie w pluginie Custom Ladder Move.
A tutaj wystarczy zamiast Call dać return OrpheuSupercede; tj. całą funkcję.
  • +
  • -
  • 0

#16 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2010 21:59

z jedną sygnaturą sobie poradziłem :)
{
	"name" : "PM_Move",
	"library" : "mod",
	"arguments" :
	[
		{
			"type" : "playermove_s *"
		},
		{
			"type" : "qboolean"
		}
	],
	"identifiers" :
	[
		{
			"os" : "windows",
			"mod" : "cstrike",
			"value" : 0xbffc0
		},
		{
			"os" : "linux",
			"mod" : "cstrike",
			"value" : "PM_Move"
		}
	]
}
trzeba drugą naprawić
{
    "name" : "SigpfnWalkMove",
    "library" : "engine",
    "arguments" :
    [
        {
            "type" : "edict_t *"
        },
        {
            "type" : "float"
        },
		{
            "type" : "float"
        },
		{
            "type" : "int"
        }
    ]
}


pheu functions search started.

	Parsing functions started.
		Parsing file "PM_Move" started
				Function is updated
		Parsing file "PM_Move" ended
		Parsing file "SigpfnWalkMove" started
				Argument has invalid type "edict_t *"
				FAILED
		Parsing file "SigpfnWalkMove" ended
	Parsing functions ended
L 10/31/2010 - 21:55:58: [ORPHEU] Invalid function structure "SigpfnWalkMove"
L 10/31/2010 - 21:55:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "new_2.amxx")
L 10/31/2010 - 21:55:58: [AMXX] Run time error 10: native error (native "OrpheuCreateFunction")
L 10/31/2010 - 21:55:58: [AMXX]    [0] orpheu_stocks.inc::OrpheuGetEngineFunction (line 34)
L 10/31/2010 - 21:55:58: [AMXX]    [1] new_2.sma::plugin_init (lin

  • +
  • -
  • 0

#17 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.11.2010 08:36

AlliedModders - View Single Post - [Orpheu] WalkMove signature
:)
  • +
  • -
  • 0

#18 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.11.2010 21:07

nadal nie kapisz :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych