Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

m_afk_guard


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.10.2008 22:39

Prosty a zarazem inny niz pozostale afk kickery. Odporny na stary sposob na ominiecie afk kickera - np. powolne i ciagle poruszanie sie do przodu.

Instalacja standardowa.

Cvary:

m_afk_kontrol_mode 0|1|2
0 - off
1 - kick po czasie -> m_afk_kontrol_time
2 - przeniesienie po m_afk_kontrol_time do speca oraz kick po m_afk_kontrol_time2 (czyli razem kick po m_afk_kontrol_time+m_afk_kontrol_time2)
m_afk_kontrol_time (def. 45 [s]) - czas po ktorym dostaje sie kicka za afk/przenosi do speca.
m_afk_kontrol_time2 (def. 255 [s]) - czas po jakim wywala ze speca.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.10.2008 22:44

Na podstawie czego on kickuje? O:)
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.10.2008 23:17

Na podstawie braku aktywnosci - AFK :P

Aktywnosc obiawia sie przez klikanie klawiszy (ciagle trzymanie W nie zadziala) lub zmienianie kąta widzenia (operowanie celownikiem) ale krecenie sie na boki <- lub -> tez nam nic nie da.

Mowiac inaczej bez jakiegos bota sie tego nie ominie :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.10.2008 23:18

A jak gościu kampi?
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.10.2008 23:24

Jak rusza celownikiem, lub cos klika od czasu do czasu to jest bezpieczny ;>
  • +
  • -
  • 0

#6 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 26.10.2008 23:29

next dobry plugin, GJ
  • +
  • -
  • 0

#7 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 03.12.2008 22:14

a ktos mi powie jak dokladmnie wpisac te ccvary?? tak zeby wyrzucalo na spekta a potem z serwa??
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#8 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 03.12.2008 22:31

normalnie najlepiej do server.cfg dopisujesz ;>
  • +
  • -
  • 0

#9 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 04.12.2008 15:50

"normalnie"jak bym wiedzial jak to normalnie to bym nie pytal!!
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#10 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 04.12.2008 16:24

m_afk_kontrol_mode 2
Dopisz do server.cfg po za tym to już jest ustawienie standardowe i nic nie musisz pisać możesz jedynie zmienić czas po jakim będzie wyrzucało do specta a potem kick
m_afk_kontrol_time 45 - po 45 sek. przenosi do speca.
m_afk_kontrol_time2 255 - po 255 sek. wywala ze specta.
też dopisz do server.cfg

Ps: nie ten dział , Admin/Mod niech nie daje warna tylko pousuwa posty to taka mała prośba
  • +
  • -
  • 0

#11 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 04.12.2008 21:41

dzięki Ci ;] niec nie bd zmienial rozwale ;]
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.12.2008 21:54

Cvary dodaje się do amxx.cfg
  • +
  • -
  • 0

#13 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 05.12.2008 22:12

ale do server.cfg też można :]
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 05.12.2008 23:01

Zgadzam sie z ziomalem, dodawanie do server.cfg moze niesc ze soba problemy... chociazby moze nie dzialac xD
  • +
  • -
  • 0

#15 bartek124

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 25.12.2008 13:11

Dobra, zrobiłem :P.

Poniżej wersja, która nie kickuje osób z flagą "n".

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "m_afk_guard"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_B

new Float: p_time[33]
new Float: angle[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("m_afk_kontrol_mode","2")		//0 - off
							//1 - afk time -> kick
							//2 - afk time -> spec ->afk time 2 ->kick		
	register_cvar("m_afk_kontrol_time","45")
	register_cvar("m_afk_kontrol_time2","255")
	
	register_think("Afk_Guard","g_think")
	make_guard()
}

public make_guard()
{
	new ent = create_entity("info_target")
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname,"Afk_Guard")
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 1.0)
}

public client_PreThink(id)
{
	if(get_user_button(id)!=get_user_oldbutton(id)) p_time[id]=get_gametime()
}

public g_think(ent)
{
	
	if(get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode"))
	{
		new players[32],num
		new time1 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time")
		new time2 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time2")
		new mode = get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode")
		
		get_players(players,num)
		
		for(new i=0;i<num;i++)
		{
			if((get_user_flags(players[i]) & FLAGA) || !is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i])) continue
			
			new Float:a[3]
			entity_get_vector(players[i],EV_VEC_angles,a)
			
			if(a[0]!=angle[players[i]]) p_time[players[i]] = get_gametime()
			
			angle[players[i]] = a[0] 
			
			if((p_time[players[i]]+time1)<get_gametime())
			{
			
				if(mode==1) remove_him(players[i])
				else
				{
					if(cs_get_user_team(players[i])!= CS_TEAM_SPECTATOR)
					{
						if(is_user_alive(players[i])) user_silentkill(players[i])
						cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_SPECTATOR)
					}
					else if((p_time[players[i]]+time1+time2)<get_gametime())
					{
						remove_him(players[i])
						
					}
					
				}
			}
		}
		entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,get_gametime() + 1.0)
	}
	else entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 10.0)
}

public remove_him(id)
{
	server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id), "AFK")
}

public client_putinserver(id)
{
	p_time[id] = get_gametime()
}

W tej części kodu możecie zdefiniować inną flagę
#define FLAGA jakas tam flaga

Definicje znajdziecie TU

Pozdro!!
  • +
  • -
  • 0

#16 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 20:06

wersja, która nie wywala hltv
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "m_afk_guard"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"

new Float: p_time[33]
new Float: angle[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("m_afk_kontrol_mode","2")		//0 - off
							//1 - afk time -> kick
							//2 - afk time -> spec ->afk time 2 ->kick		
	register_cvar("m_afk_kontrol_time","45")
	register_cvar("m_afk_kontrol_time2","255")
	
	register_think("Afk_Guard","g_think")
	make_guard()
}

public make_guard()
{
	new ent = create_entity("info_target")
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname,"Afk_Guard")
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 1.0)
}

public client_PreThink(id)
{
	if(get_user_button(id)!=get_user_oldbutton(id)) p_time[id]=get_gametime()
}

public g_think(ent)
{
	
	if(get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode"))
	{
		new players[32],num
		new time1 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time")
		new time2 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time2")
		new mode = get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode")
		
		get_players(players,num)
		
		for(new i=0;i<num;i++)
		{
			if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i]) || is_user_hltv(players[i])) continue
			
			new Float:a[3]
			entity_get_vector(players[i],EV_VEC_angles,a)
			
			if(a[0]!=angle[players[i]]) p_time[players[i]] = get_gametime()
			
			angle[players[i]] = a[0] 
			
			if((p_time[players[i]]+time1)<get_gametime())
			{
			
				if(mode==1) remove_him(players[i])
				else
				{
					if(cs_get_user_team(players[i])!= CS_TEAM_SPECTATOR)
					{
						if(is_user_alive(players[i])) user_silentkill(players[i])
						cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_SPECTATOR)
					}
					else if((p_time[players[i]]+time1+time2)<get_gametime())
					{
						remove_him(players[i])
						
					}
					
				}
			}
		}
		entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,get_gametime() + 1.0)
	}
	else entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 10.0)
}

public remove_him(id)
{
	server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id))
}

public client_putinserver(id)
{
	p_time[id] = get_gametime()
}

Użytkownik grankee edytował ten post 14.01.2014 20:09

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych