Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc na wybuchanie - błąd przy kompilacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gram Jajami

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.10.2010 13:19

Witam
Próbowałem napisać moc dla klasy na wybuchanie po śmierci, ale wyskakuje błąd przy kompilacji:
dsd.sma(3613) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
dsd.sma(3634) : error 010: invalid function or declaration
dsd.sma(3637) : error 021: symbol already defined: "get_user_origin"
dsd.sma(3649) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
dsd.sma(3657) : error 054: unmatched closing brace
dsd.sma(3661) : error 025: function heading differs from prototype
dsd.sma(3662) : error 021: symbol already defined: "explode"
dsd.sma(3781) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
dsd.sma(8309) : warning 203: symbol is never used: "origin"


Oto sma tam gdzie coś zmieniłem/dodałem:

Nowa zmienna
new c_explode[33]

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_explode(id)
{
	if (player_b_explode[id] > 0)
	{
		
		new origin[3] 
		get_user_origin(id,origin) 
		explode(origin,id,0)
		
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
				continue	
			
			new origin1[3]
			get_user_origin(a,origin1) 
			
			if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
			{
				new dam = 75-(player_dextery[a]*2)
				if(dam<1) dam=1
				change_health(a,-dam,id,"grenade")
				Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)				
			}
		}
	}
}
if (c_explode[id] > 0)
{
		new origin[3] 
		get_user_origin(id,origin) 
		explode(origin,id,0)
		
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
				continue	
			
			new origin1[3]
			get_user_origin(a,origin1) 
			
			if(get_distance(origin,origin1) < c_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
			{
				new dam = 75-(player_dextery[a]*2)
				if(dam<1) dam=1
				change_health(a,-dam,id,"grenade")
				Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)				
			}
		}
	}



public explode(vec1[3],playerid, trigger)
{ 
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1) 
	write_byte( 21 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2] + 32) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2] + 1000)
	write_short( sprite_white ) 
	write_byte( 0 ) 
	write_byte( 0 ) 
	write_byte( 3 ) 
	write_byte( 10 ) 
	write_byte( 0 ) 
	write_byte( 188 ) 
	write_byte( 220 ) 
	write_byte( 255 ) 
	write_byte( 255 ) 
	write_byte( 0 ) 
	message_end() 
	
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) 
	write_byte( 12 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2]) 
	write_byte( 188 ) 
	write_byte( 10 ) 
	message_end() 
	
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1) 
	write_byte( 3 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2]) 
	write_short( sprite_fire ) 
	write_byte( 65 ) 
	write_byte( 10 ) 
	write_byte( 0 ) 
	message_end() 
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},playerid) 
	write_byte(107) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2]) 
	write_coord(175) 
	write_short (sprite_gibs) 
	write_short (25)  
	write_byte (10) 
	message_end() 
	if (trigger == 1)
	{
		set_user_rendering(playerid,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAdd,0) 
	}
}

/* ==================================================================================================== */


public select_class_menu(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	c_explode[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
			c_explode[id] = 1
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}	
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
} 

/* ==================================================================================================== */

Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam

Dodano 27 październik 2010 - 17:56:
Odświeżam

Użytkownik Gram Jajami edytował ten post 26.10.2010 13:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych