Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

itemek do cod moda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevv

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 25.10.2010 17:27

Witam
Wie moze ktos jak zrobic taki item który po strzeleniu w innego gracza wypadają mu bronie.
Pozdrawiam:D

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 25.10.2010 18:12

w
public Damage(id)


dodaj

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == NUMER_ITEMU )
engclient_cmd(id, "drop");


Nie wiem czy potrzeba dawać argumenty dodatkowe np. (id, "drop", "weapon_m4a1"); , posprawdzaj ;)

Użytkownik Mietq edytował ten post 25.10.2010 18:12

  • +
  • -
  • 1

#3 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 25.10.2010 18:24

dzięki:D
A wiesz moze jak zrobic taki item nieskonczone ammo?
np jak dostaniesz ten item to "nie dostajesz jakiejs broni" tylko z tych broni co masz mozesz strzelac cały czas a naboje sie nie kończą bez przeladowywania magazynka.

Dodano 25 październik 2010 - 19:35:
Zrobiłem tak i mam jednego errora

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodModsad.sma(707) : error 017: undefined symbol "attacker"

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodModsad.amxx (compile failed).

public Damage(id)
{

        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42)
                engclient_cmd(id, "drop");

	new attacker = get_user_attacker(id);
	new damage = read_data(2);
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
		Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>20)
		{
			damage-=20;
			doswiadczenie_gracza[attacker]++;
		}
	}
	SprawdzPoziom(attacker);
	return PLUGIN_CONTINUE;

}


#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 25.10.2010 21:57

public Damage(id)
{

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42)
engclient_cmd(id, "drop");

new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;

}


zamień na

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42)
engclient_cmd(id, "drop");

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;

}

Użytkownik Mietq edytował ten post 25.10.2010 21:57

  • +
  • -
  • 1

#5 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 26.10.2010 15:25

a wie moze ktos jak zrobic taki item "mozesz podsosic wszystkie bronie?

Użytkownik Nevv edytował ten post 26.10.2010 15:26


#6 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 26.10.2010 16:08

szukasz
public DotykBroni(weapon,id)
{


i pod tym dodajesz
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER_AJTEMU)
return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1

#7 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 27.10.2010 13:58

a jak zrobic 1/x to wypadanie broni?

#8 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 27.10.2010 14:10

w
public Damage(id)



dodaj
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == NUMER_ITEMU random(X)==1 )
engclient_cmd(id, "drop");


x to maksymalna losowa wartość ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych