←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Modyfikacja
[PROSBA]Dodanie klasy VIP

Zablokowany

  • +
  • -
TomeQ - zdjęcie TomeQ 24.10.2010

Siemka.. Mogł by mi ktoś dodac do sma klasę o nazwie " VIP (5zl/mc)" Chcialbym zeby klasa miała m4 i ak47 szybko biegała i miała 150hp na start :) Wrzucam sma. Wielkie dzięki !

Załączone pliki


Użytkownik TomeQ edytował ten post 24.10.2010 11:27
Odpowiedz

Sajjuk - zdjęcie Sajjuk 24.10.2010

Chciałeś tą klasę to masz... Oto plik amxx i sma... Tam jest ta klasa VIP... Ma m4a1, ak47, 150hp bazowe i 150 predkosci...

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
TomeQ - zdjęcie TomeQ 24.10.2010

Cos nietyka.. klasa szybko biega... ale nie ma broni.. ani 150hp na starcie.. ;/
Odpowiedz

Sajjuk - zdjęcie Sajjuk 24.10.2010

u mnie wszystko gra...
Odpowiedz

  • +
  • -
TomeQ - zdjęcie TomeQ 24.10.2010

U mnie jak to wgralem zadna klasa nie ma broni ..

Dodano 24 październik 2010 - 13:05:
Teraz .. Wgralem od nowa i Sam VIP NIE MA M4 i AK i 150hp..zobacz moze cos zle zrobiles..
Odpowiedz

Sajjuk - zdjęcie Sajjuk 24.10.2010

to dam ci opis jak to wgrać:
szukasz
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
	"Snajper",
	"Komandos",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo (Klasa Premium)"

i dodajesz:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, VIP };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 150};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
	"Snajper",
	"Komandos",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo (Klasa Premium)",
	"VIP (Klasa Premium)"

następnie szukasz:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
i zmieniasz na:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje M4A1, AK47, 150 hp bazowe, 150% biegu"
potem:
switch(klasa_gracza[id])
	{
		case Snajper:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case Medyk:
		{
			give_item(id, "weapon_ump45");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		}	
		case Wsparcie:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Saper:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			ilosc_min_gracza[id] = 3;
		}
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
i zmieniasz na:
switch(klasa_gracza[id])
	{
		case Snajper:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case Medyk:
		{
			give_item(id, "weapon_ump45");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		}	
		case Wsparcie:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Saper:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			ilosc_min_gracza[id] = 3;
		}
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case VIP:
		{
			give_item(id, "weaopn_m4a1");
			give_item(id, "weaopn_ak47");
		}

i ostatni raz szukasz:

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(klasa_gracza[id])
	{
		nowa_klasa_gracza[id] = item;
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	}

i edytujesz na:
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(klasa_gracza[id])
	{
		nowa_klasa_gracza[id] = item;
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	}
	if(item == VIP && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;

i to na tyle...
Użytkownik Sajjuk edytował ten post 24.10.2010 12:09
Odpowiedz

  • +
  • -
TomeQ - zdjęcie TomeQ 24.10.2010

Nadal to samo... :/
Odpowiedz

Sajjuk - zdjęcie Sajjuk 24.10.2010

Nie rozumiem... U mnie wszyściutko dobrze działa a u ciebie błąd... To już nic nie wiem...
Odpowiedz

  • +
  • -
TomeQ - zdjęcie TomeQ 24.10.2010

Znaczy biega normalnie ale nie ma broni ani hp.. ;/ Co to moze byc.. bardzo mi na tym zalazy
Odpowiedz

Sajjuk - zdjęcie Sajjuk 24.10.2010

hmmmm... zobaczę jak to naprawić
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 24.10.2010

ŻAL ^^ , pokaż error logi, bo w kodzie może być dobrze a wystarczy dopisać tylko debug ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
TomeQ - zdjęcie TomeQ 24.10.2010

A gdzie jest ten ereorlog
Odpowiedz

Sajjuk - zdjęcie Sajjuk 24.10.2010

Naprawione... Wszystko działa...

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
TomeQ - zdjęcie TomeQ 24.10.2010

Dziala.. Zamykam !
Odpowiedz
Zablokowany