←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
Prośba o plugin niewidzialnośći (łatwe)

Zablokowany

Dzemo - zdjęcie Dzemo 23.10.2010

Potrzebuję pluginu, że po wpisaniu /zasady wyświetla się zasady.txt (motd) a gracz robi się przezroczysty na 90%. Gdy skończy czytać (naciśnie ok) lub się poruszy znów staje się widzialny.

Będzie plus
Odpowiedz

Dzemo - zdjęcie Dzemo 23.10.2010

Chciałbym tak jak napisałem -_-
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 24.10.2010

#include <amxmodx>

public plugin_init()
register_clcmd("say /zasady","zasady");

public zasady(id)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");

I plik wgrywasz do folderu cstrike. A co do niewidzialności, to trzeba bardziej pomyśleć...
Użytkownik sebul edytował ten post 24.10.2010 01:08
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 24.10.2010

Sprobuj czegos takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") 
	register_clcmd("say /zasady","zasady");

	// Add your code here...
}

public zasady(id)
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200)
	show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}

public CurWeapon(id)
{
set_renderchange(id)
}

public set_renderchange(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 24.10.2010

Chyba
public zasady(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}

bo 200 to go będzie praktycznie widać tak samo jak przy 255.
Odpowiedz

Dzemo - zdjęcie Dzemo 24.10.2010

Ziutek: Przy tym twoim kodzie gracz sie robi widzialny dopiero jak strzeli albo zmieni broń, ja bym dodał to tego jeszcze że jak się ruszy. Może ktoś to zrobić?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 25.10.2010

Nie wiem czy to w ogóle ma prawo działać, ale może spróbuj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /zasady","zasady");
}

public zasady(id) {
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && !(get_user_button(id) & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT))) {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
else {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
}

Znaczy działać to pewnie i będzie, ale chyba trochę nie tak jak powinno... Trzeba coś by jeszcze dodać na sprawdzanie, czy gracz dalej jest bez ruchu.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.10.2010 21:42
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 25.10.2010

To czy jest w ruchu musialbys sprawdzac chyba tak jak w diablo w prethinku. Prethink jest sprawdzany kilkadziesiat razy na sekunde wiec taki plugin jest troche nie halo.
W tym momencie jesli napisze zasady ( a jak wiadomo jak sie pisze to sie raczej nie rusza), zawsze bedzie wykonywalo ta komende, to co jest w else nigdy nie bedzie wykonane. Dodatkowo jak ktos raz wpisze zasady to juz ta niewidzialnosc mu zostanie o ile dobrze to rozumiem.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 25.10.2010 22:01
Odpowiedz
Zablokowany