Prośba o plugin niewidzialnośći (łatwe)
Dzemo
23.10.2010
Potrzebuję pluginu, że po wpisaniu /zasady wyświetla się zasady.txt (motd) a gracz robi się przezroczysty na 90%. Gdy skończy czytać (naciśnie ok) lub się poruszy znów staje się widzialny.
Będzie plus
Będzie plus
pAC
23.10.2010
sebul
24.10.2010
#include <amxmodx>
public plugin_init()
register_clcmd("say /zasady","zasady");
public zasady(id)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
I plik wgrywasz do folderu cstrike. A co do niewidzialności, to trzeba bardziej pomyśleć...
Użytkownik sebul edytował ten post 24.10.2010 01:08
ZiuTeK
24.10.2010
Sprobuj czegos takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") register_clcmd("say /zasady","zasady"); // Add your code here... } public zasady(id) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200) show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady"); } public CurWeapon(id) { set_renderchange(id) } public set_renderchange(id) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) }
sebul
24.10.2010
Chyba
bo 200 to go będzie praktycznie widać tak samo jak przy 255.
public zasady(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
bo 200 to go będzie praktycznie widać tak samo jak przy 255.
Dzemo
24.10.2010
Ziutek: Przy tym twoim kodzie gracz sie robi widzialny dopiero jak strzeli albo zmieni broń, ja bym dodał to tego jeszcze że jak się ruszy. Może ktoś to zrobić?
sebul
25.10.2010
Nie wiem czy to w ogóle ma prawo działać, ale może spróbuj
Znaczy działać to pewnie i będzie, ale chyba trochę nie tak jak powinno... Trzeba coś by jeszcze dodać na sprawdzanie, czy gracz dalej jest bez ruchu.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.10.2010 21:42
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /zasady","zasady");
}
public zasady(id) {
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && !(get_user_button(id) & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT))) {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
else {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
}
Znaczy działać to pewnie i będzie, ale chyba trochę nie tak jak powinno... Trzeba coś by jeszcze dodać na sprawdzanie, czy gracz dalej jest bez ruchu.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.10.2010 21:42
ZiuTeK
25.10.2010
To czy jest w ruchu musialbys sprawdzac chyba tak jak w diablo w prethinku. Prethink jest sprawdzany kilkadziesiat razy na sekunde wiec taki plugin jest troche nie halo.
W tym momencie jesli napisze zasady ( a jak wiadomo jak sie pisze to sie raczej nie rusza), zawsze bedzie wykonywalo ta komende, to co jest w else nigdy nie bedzie wykonane. Dodatkowo jak ktos raz wpisze zasady to juz ta niewidzialnosc mu zostanie o ile dobrze to rozumiem.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 25.10.2010 22:01
W tym momencie jesli napisze zasady ( a jak wiadomo jak sie pisze to sie raczej nie rusza), zawsze bedzie wykonywalo ta komende, to co jest w else nigdy nie bedzie wykonane. Dodatkowo jak ktos raz wpisze zasady to juz ta niewidzialnosc mu zostanie o ile dobrze to rozumiem.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 25.10.2010 22:01