Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Prośba o plugin niewidzialnośći (łatwe)

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dzemo

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 23.10.2010 22:56

Potrzebuję pluginu, że po wpisaniu /zasady wyświetla się zasady.txt (motd) a gracz robi się przezroczysty na 90%. Gdy skończy czytać (naciśnie ok) lub się poruszy znów staje się widzialny.

Będzie plus

#2 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 23.10.2010 23:10

zrob sobie jako okno startowe ;)

MOTD - Okno startowe serwera. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#3 Dzemo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 23.10.2010 23:50

Chciałbym tak jak napisałem -_-

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.10.2010 01:07

#include <amxmodx>

public plugin_init()
register_clcmd("say /zasady","zasady");

public zasady(id)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");

I plik wgrywasz do folderu cstrike. A co do niewidzialności, to trzeba bardziej pomyśleć...

Użytkownik sebul edytował ten post 24.10.2010 01:08

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 24.10.2010 09:15

Sprobuj czegos takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") 
	register_clcmd("say /zasady","zasady");

	// Add your code here...
}

public zasady(id)
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200)
	show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}

public CurWeapon(id)
{
set_renderchange(id)
}

public set_renderchange(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.10.2010 11:49

Chyba
public zasady(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}

bo 200 to go będzie praktycznie widać tak samo jak przy 255.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Dzemo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 24.10.2010 18:40

Ziutek: Przy tym twoim kodzie gracz sie robi widzialny dopiero jak strzeli albo zmieni broń, ja bym dodał to tego jeszcze że jak się ruszy. Może ktoś to zrobić?

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.10.2010 21:40

Nie wiem czy to w ogóle ma prawo działać, ale może spróbuj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /zasady","zasady");
}

public zasady(id) {
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && !(get_user_button(id) & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT))) {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
else {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
}

Znaczy działać to pewnie i będzie, ale chyba trochę nie tak jak powinno... Trzeba coś by jeszcze dodać na sprawdzanie, czy gracz dalej jest bez ruchu.

Użytkownik sebul edytował ten post 25.10.2010 21:42

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 25.10.2010 22:00

To czy jest w ruchu musialbys sprawdzac chyba tak jak w diablo w prethinku. Prethink jest sprawdzany kilkadziesiat razy na sekunde wiec taki plugin jest troche nie halo.
W tym momencie jesli napisze zasady ( a jak wiadomo jak sie pisze to sie raczej nie rusza), zawsze bedzie wykonywalo ta komende, to co jest w else nigdy nie bedzie wykonane. Dodatkowo jak ktos raz wpisze zasady to juz ta niewidzialnosc mu zostanie o ile dobrze to rozumiem.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 25.10.2010 22:01

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych