Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 23.10.2010 22:56
Będzie plus
#2
Napisano 23.10.2010 23:10
#3
Napisano 23.10.2010 23:50
#4
Napisano 24.10.2010 01:07
#include <amxmodx>
public plugin_init()
register_clcmd("say /zasady","zasady");
public zasady(id)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
I plik wgrywasz do folderu cstrike. A co do niewidzialności, to trzeba bardziej pomyśleć...
Użytkownik sebul edytował ten post 24.10.2010 01:08
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 24.10.2010 09:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") register_clcmd("say /zasady","zasady"); // Add your code here... } public zasady(id) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200) show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady"); } public CurWeapon(id) { set_renderchange(id) } public set_renderchange(id) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) }
#6
Napisano 24.10.2010 11:49
public zasady(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
bo 200 to go będzie praktycznie widać tak samo jak przy 255.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 24.10.2010 18:40
#8
Napisano 25.10.2010 21:40
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /zasady","zasady");
}
public zasady(id) {
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && !(get_user_button(id) & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT))) {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
else {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady");
}
}
Znaczy działać to pewnie i będzie, ale chyba trochę nie tak jak powinno... Trzeba coś by jeszcze dodać na sprawdzanie, czy gracz dalej jest bez ruchu.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.10.2010 21:42
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 25.10.2010 22:00
W tym momencie jesli napisze zasady ( a jak wiadomo jak sie pisze to sie raczej nie rusza), zawsze bedzie wykonywalo ta komende, to co jest w else nigdy nie bedzie wykonane. Dodatkowo jak ktos raz wpisze zasady to juz ta niewidzialnosc mu zostanie o ile dobrze to rozumiem.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 25.10.2010 22:01
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych