Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] Nowe itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 23.10.2010 10:23

Otoz mam problem ze zrobienie tych itemkow czy ktos moze mi pokazac jak sie robi >?

Sakiewka :

co runde dostajesz xx kasy

Ak killer

dostajesz Ak i 1/6 na zabicie z ak

Scout Sniper

Natychmiastowe zabicie ze scouta


Stalker
widocznosc zmniejszona

Mp5 Master

Dostajesz Mp5 i 100 + do dmg

Tak samo z Uzi i deaglem

I jak zrobic klase ktora przy uzyciu noza bedzie niewidzialna

będę bardzo wdzieczny i wynagrodze ++ ;)

Użytkownik pAC edytował ten post 23.10.2010 11:29


#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.10.2010 11:29

Tutaj masz z tym nożem i niewidzialnością.

[QTM COD:MW Mod]Niewidzialność dla wybranej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Sakiewka:

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Sakiewka"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Co runde dostajesz +xxxx kasy"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy

}


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy
}



Scout Sniper

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Scout Sniper"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Natychmiastowe zabicie z Scout"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");

}


public TakeDamage


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(weapon == CSW_SCOUT && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx)//numer itemu
damage=float(health);


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");
}



Stalker:

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Stalker"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Jestes mniej widzialny"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc

}


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc
}



Mp5 Master

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Mp5 Master"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Dostajesz Mp5 i zadajesz +100 obrazen z tej broni"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");//Uzi >mac10< dgl >deagle< "weapon_mac10"

}


public TakeDamage


	if(weapon == CSW_MP5NAVY)//Jesli chcesz Uzi to CSW_MAC10. A jak Deagl to CSW_DEAGLE
{

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx )//Numer itemu
(damage+=100);
}


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}

Znany jako oeN.


#3 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 23.10.2010 20:53

Tylko maly problem dodalem ale MP5 Nie daje co runde ,
Sakiewka nie daje kasy co runde ...
Stalker tak samo niewidac ciagle...

#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.10.2010 20:59

dałeś zamiast XXX liczby?

Znany jako oeN.


#5 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 23.10.2010 21:04

wiesz ze by mi nie skompilowalo gdybym niedal ^^

#6 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.10.2010 11:27

A no tak :P

Nie możliwe że nie działa może coś źle zrobiłeś? Ja to mam podobne u siebie i działa jak trzeba.

Znany jako oeN.


#7 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 31.10.2010 21:49

naprawilem ale teraz , jak moge zrobic itemu ktory daje xx INTA , zrecznosci itp

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 01.11.2010 00:20

Kolega Blood Angel zapomniał dopisać do porad linii do public Odrodzenie(id) ;]
  • +
  • -
  • 0

#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.11.2010 18:54

Przecież pisałem że w Public Odrodzenie też ma być :ok:

Co do itemu z tą inteligencją itp.

Robisz tak jak wszystkie tylko że musisz wpisać:

kondycja_gracza[id]+=XX//Liczba
inteligencja_gracza[id]+=XX//Liczba
zdrowie_gracza[id]+=XX//Liczba
wytrzymalosc_gracza[id]+=XX//Liczba

Znany jako oeN.


#10 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 02.11.2010 10:50

a jak zrobic nastepujace itemy

Magazynek Mistrza nieskonczonosc amunicji zeby bez przerwy leciala bez zmiany magazynku
I Item co dodaje np 400 HP

i gdzie moge zmienic wartosc otrzymywanego HP u rambo za fraga?

Użytkownik pAC edytował ten post 02.11.2010 10:54


#11 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.11.2010 11:03

HP u rambo.

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}


+400 HP.
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 400;

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 02.11.2010 11:06

  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#12 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 02.11.2010 11:18

maksymalne zdrowie z public odrodzenie?

#13 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.11.2010 11:32

maksymalne zdrowie z public odrodzenie?


Tak, pod itemem 'Wytrenowany rekrut'. 25 bodajże.
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#14 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 02.11.2010 12:05

opisz najlepiej dokladnie bo item jest ale nie daje 400 hp ...

#15 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.11.2010 12:33

Nazwe i opis przedmiotu myślę, że umiesz sobie dodać. Zakładam, że już to zrobiłeś więc tak: w public Odrodzenie szukasz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}


Pod tym dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 400;
}


Kompilujesz i wrzucasz i gotowe. BTW. Pewnie daje Ci te 400 HP ale nie wyświetla bo max. pokazuje tylko 255.

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 02.11.2010 12:34

  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#16 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 02.11.2010 12:45

Ta niepotrzebnie w case dalem dobra teraz jak zrobic ta nieskonczona amunicje?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych