Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

new const


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2010 16:20

Witam, mam pytanie, mam taki oto kod:
new gszZmienna[2][] = { 
"1",
"2"
};

I więc mam pytanie, kmniniłem jak to zrobić i 0 pomysłu, da się to wczytać np. z pliku? chodzi mi o wartości w "...", że np. w jakimś pliku będę miał:

"1", "2"

I chcę żeby wartości const były czytane z pliku, da się coś takiego zrobić?

Użytkownik funfel edytował ten post 22.10.2010 16:33

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.10.2010 16:33

Nie da się, ponieważ wartości const muszą być znane kompilatorowi w trakcie kompilacji, a kompilator to nie środowisko, więc sobie tego nie sprawdzi po pseudo kodzie. Stwórz struktury i do ich zmiennych czytaj z pliku.
  • +
  • -
  • 0

#3 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2010 17:09

yhm, nic nie zrozumiałem :) patrzyłem pokemoda, tam tabela expa jest zrobiona że wczytuje się z pliku, ale z tego co przeglądałem kod to ***** zrozumiałem...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.10.2010 17:21

Zadałeś pytanie, czy zmienna typu constance może być wypełniona później wartością, która sobie odczytasz. Nie może być bo zmienna tworzona jest w jednym adresie o podanej wartości, która nie może być później zmieniana. Możesz użyć tablic, żeby do nich bezpośrednio przypisywać później odczytane wartości ale przy tworzeniu ich musisz założyć maksymalna wielkość.
  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2010 17:30

aha, dobra już kapuję, dobra wycofam się ze swoich planów, można close :>

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych