Klasa gdy wejdzie nowy gracz
ZiuTeK
21.10.2010
Poradnik nie jest moj, znalazlem go na tym forum, ale poniewaz wielu graczy pyta o to samo i jest problem ze znalezieniem rozwiazania wiec go podklejam pod poradniki.
Gdy w swoim diablomodzie zauwazysz, ze gdy wchodzi nowy gracz, to musi czekac do zmiany mapy aby wyswietlila mu sie /klasa mozesz to latwo naprawic stosujac ponizsze rozwiazanie:
Znajdz:
Zamien na:
Dodatkowo trzeba zrobić jeszcze to: http://amxx.pl/topic...post__p__227378
Gdy w swoim diablomodzie zauwazysz, ze gdy wchodzi nowy gracz, to musi czekac do zmiany mapy aby wyswietlila mu sie /klasa mozesz to latwo naprawic stosujac ponizsze rozwiazanie:
Znajdz:
Spoiler
Zamien na:
Spoiler
Dodatkowo trzeba zrobić jeszcze to: http://amxx.pl/topic...post__p__227378
Xafugi
22.10.2010
Ale w czym to mam znaleść?
Dobra juz wiem
dzięki za poradnik
Użytkownik Xafugi edytował ten post 22.10.2010 20:34
Dobra juz wiem
dzięki za poradnik
Użytkownik Xafugi edytował ten post 22.10.2010 20:34
Tiger_pl 04.11.2010
Mam właśnie taki problem na swoim Diablo ale gdy zrobilem tak jakpodane jest na górze to nie kompiluje mi i jest bląd.
Ktoś wie jak to usunąc?
else sql_start() } public create_klass_Handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) { // lots of error checking if(Errcode) { log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on create klass query: %s",Error) } if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED) { log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.") return PLUGIN_CONTINUE } else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) { log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","create klass Query failed.") return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public load_xp(id) {
Ktoś wie jak to usunąc?
Juma
04.11.2010
Tak, normalnie, jak wlezie nowy gracz na serwer, musi czekać do końca mapy, aby baza wczytała mu dane, a dzięki temu, nie musi - Ma od razu.
sebul
04.11.2010
Tylko nie wiem czemu u mnie nie ma problemu z wczytywaniem klas/pokazaniem menu...
Juma
06.11.2010
sebul, może dobra baza, mało slotów
U mnie, pomimo że baza stoi na UnixStorm'ie, pełnym serwerze (32 sloty), są takie przypadki
U mnie, pomimo że baza stoi na UnixStorm'ie, pełnym serwerze (32 sloty), są takie przypadki
Night90
06.11.2010
Gdy to wgrałem wywalało mi błędy w logach i zcrashowało serwer
Użytkownik Night90 edytował ten post 06.11.2010 09:21
L 10/29/2010 - 14:52:31: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101029.log") L 10/29/2010 - 14:52:31: [MySQL] Thread worker was unable to start. L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablomod.amxx") L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery") L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX] [0] diablomod.sma::create_klass (line 721) L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX] [1] diablomod.sma::SelectHandle (line 812)\
Użytkownik Night90 edytował ten post 06.11.2010 09:21
sebul
20.03.2011
Żeby klasa wczytywała się od razu, należy także w "client_connect" dodać
asked_klass[id] = 0
ParadisO
20.03.2011
sebul sprawdzę jeżeli bd działać to poleci +
Masz szczęście działa
Użytkownik ParadisO edytował ten post 20.03.2011 17:19
Masz szczęście działa
Użytkownik ParadisO edytował ten post 20.03.2011 17:19
Fryzjer
01.04.2011
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
menudbmod_5.9l.sma(792) : error 021: symbol already defined: "create_klass_Handle"
menudbmod_5.9l.sma(816) : error 021: symbol already defined: "load_xp"
2 Errors.
Could not locate output file menudbmod_5.9l.amxx (compile failed).
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
menudbmod_5.9l.sma(792) : error 021: symbol already defined: "create_klass_Handle"
menudbmod_5.9l.sma(816) : error 021: symbol already defined: "load_xp"
2 Errors.
Could not locate output file menudbmod_5.9l.amxx (compile failed).
sebul
16.04.2011
Może niech ktoś doda to do pierwszego postu, bo tak jak napisałem, trzeba koniecznie to zrobić, aby klasa czasami się nie blokowała dla nowych graczy.Żeby klasa wczytywała się od razu, należy także (albo tylko) w "client_connect" dodać
asked_klass[id] = 0
Janko
25.04.2011
A jak to przerobić na 28klas?
TYLKO TO ZMIENIĆ?
for(new i=1;i<29;i++)
Użytkownik Janko edytował ten post 25.04.2011 11:44
TYLKO TO ZMIENIĆ?
for(new i=1;i<29;i++)
Użytkownik Janko edytował ten post 25.04.2011 11:44
Jak się nazwać
04.06.2011
Hmm nie lepiej#include <hamsandwich> RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) public Odrodzenie(id)
{
if(player_class==0)
{
class_menu(id)
}
}
Pisałem na szybko
{
if(player_class==0)
{
class_menu(id)
}
}
Pisałem na szybko
JLB. Leo 04.06.2011
bez sensu dodawać kolejną biblioteke jak to można zrobić lepiej
sposób w temacie jest najlepszy
sposób w temacie jest najlepszy
sebul
04.06.2011
Heh... To na pewno nie pomoże, bo menu wyświetla się tylko jak gracz połączy się z bazą w celu "utworzenia kona" i wczytania lvli.Hmm nie lepiej#include <hamsandwich> RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) public Odrodzenie(id)
{
if(player_class==0)
{
class_menu(id)
}
}
Pisałem na szybko