←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Fix
Klasa gdy wejdzie nowy gracz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 21.10.2010

Poradnik nie jest moj, znalazlem go na tym forum, ale poniewaz wielu graczy pyta o to samo i jest problem ze znalezieniem rozwiazania wiec go podklejam pod poradniki.
Gdy w swoim diablomodzie zauwazysz, ze gdy wchodzi nowy gracz, to musi czekac do zmiany mapy aby wyswietlila mu sie /klasa mozesz to latwo naprawic stosujac ponizsze rozwiazanie:

Znajdz:
Spoiler


Zamien na:
Spoiler


Dodatkowo trzeba zrobić jeszcze to: http://amxx.pl/topic...post__p__227378
Odpowiedz

  • +
  • -
Xafugi - zdjęcie Xafugi 22.10.2010

Ale w czym to mam znaleść?

Dobra juz wiem :D
dzięki za poradnik
Użytkownik Xafugi edytował ten post 22.10.2010 20:34
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 22.10.2010

w swoim .sma diablo moda ??? chyba
Odpowiedz

Tiger_pl - zdjęcie Tiger_pl 04.11.2010

Mam właśnie taki problem na swoim Diablo ale gdy zrobilem tak jakpodane jest na górze to nie kompiluje mi i jest bląd.
else sql_start()
}
public create_klass_Handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
	// lots of error checking
	if(Errcode)
	{
		log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on create klass query: %s",Error)
		
	}
	if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
	{
		log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
	{
		log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","create klass Query failed.")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	   
	
	   
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public load_xp(id)
{

Dołączona grafika

Ktoś wie jak to usunąc?
Odpowiedz

Jablonka - zdjęcie Jablonka 04.11.2010

Mam pytanie?
O co biega
Ze menu sie od razu pokazuje??
Odpowiedz

  • +
  • -
Juma - zdjęcie Juma 04.11.2010

Tak, normalnie, jak wlezie nowy gracz na serwer, musi czekać do końca mapy, aby baza wczytała mu dane, a dzięki temu, nie musi ;) - Ma od razu.
Odpowiedz

  • +
  • -
NiFreZ - zdjęcie NiFreZ 04.11.2010

Czy to przypadkiem nie Laguje MYsql ;d?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 04.11.2010

Tylko nie wiem czemu u mnie nie ma problemu z wczytywaniem klas/pokazaniem menu...
Odpowiedz

  • +
  • -
Juma - zdjęcie Juma 06.11.2010

sebul, może dobra baza, mało slotów ;)

U mnie, pomimo że baza stoi na UnixStorm'ie, pełnym serwerze (32 sloty), są takie przypadki ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 06.11.2010

Gdy to wgrałem wywalało mi błędy w logach i zcrashowało serwer

L 10/29/2010 - 14:52:31: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101029.log")
L 10/29/2010 - 14:52:31: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablomod.amxx")
L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX]    [0] diablomod.sma::create_klass (line 721)
L 10/29/2010 - 14:52:31: [AMXX]    [1] diablomod.sma::SelectHandle (line 812)\

Użytkownik Night90 edytował ten post 06.11.2010 09:21
Odpowiedz

  • +
  • -
ParadisO - zdjęcie ParadisO 19.03.2011

mi to nie działa :/
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.03.2011

Żeby klasa wczytywała się od razu, należy także w "client_connect" dodać
asked_klass[id] = 0
Odpowiedz

  • +
  • -
ParadisO - zdjęcie ParadisO 20.03.2011

sebul sprawdzę jeżeli bd działać to poleci +
Masz szczęście działa :D
Użytkownik ParadisO edytował ten post 20.03.2011 17:19
Odpowiedz

  • +
  • -
Fryzjer - zdjęcie Fryzjer 01.04.2011

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

menudbmod_5.9l.sma(792) : error 021: symbol already defined: "create_klass_Handle"
menudbmod_5.9l.sma(816) : error 021: symbol already defined: "load_xp"

2 Errors.
Could not locate output file menudbmod_5.9l.amxx (compile failed).
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 16.04.2011

Żeby klasa wczytywała się od razu, należy także (albo tylko) w "client_connect" dodać

asked_klass[id] = 0

Może niech ktoś doda to do pierwszego postu, bo tak jak napisałem, trzeba koniecznie to zrobić, aby klasa czasami się nie blokowała dla nowych graczy.
Odpowiedz

  • +
  • -
Janko - zdjęcie Janko 25.04.2011

A jak to przerobić na 28klas?

TYLKO TO ZMIENIĆ?
for(new i=1;i<29;i++)
Użytkownik Janko edytował ten post 25.04.2011 11:44
Odpowiedz

  • +
  • -
kavi76 - zdjęcie kavi76 02.05.2011

chujstwo przez to ja ludzie expią mają exp na - !!!
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 04.06.2011

Hmm nie lepiej#include <hamsandwich> RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) public Odrodzenie(id)
{
if(player_class==0)
{
class_menu(id)
}
}

Pisałem na szybko
Odpowiedz

JLB. Leo - zdjęcie JLB. Leo 04.06.2011

bez sensu dodawać kolejną biblioteke jak to można zrobić lepiej

sposób w temacie jest najlepszy
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 04.06.2011

Hmm nie lepiej#include <hamsandwich> RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) public Odrodzenie(id)
{
if(player_class==0)
{
class_menu(id)
}
}

Pisałem na szybko

Heh... To na pewno nie pomoże, bo menu wyświetla się tylko jak gracz połączy się z bazą w celu "utworzenia kona" i wczytania lvli.
Odpowiedz