Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD MoD by Peyote, nowe umiejętności, punkty się nie zapisująProszę o pomoc...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arkadio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 21.10.2010 19:52

Witam
Mam modyfikację coda od Peyote
Postanowiłem wprowadzić jeszcze 3 umiejętności, żeby nie było tylko zdrowia, inteligencji, wytrzymałości i kondycji.
I wszystko jest dobrze, niby działa, ale gdy rozdaję punkty w tych 3 nowych, ostatnich umiejętnościach, to przy wejściu od nowa na serwer lub zmianie mapy w ogóle się nie wczytują, jakby się nie zapisało nic :/

Tu mam zapis i wczyt:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], rozrzutnoscgracza[32], celnoscgracza[32], szczesciegracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, rozrzutnoscgracza, 31, celnoscgracza, 31, szczesciegracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
rozrzutnosc_gracza[id] = str_to_num(rozrzutnoscgracza);
celnosc_gracza[id] = str_to_num(celnoscgracza);
szczescie_gracza[id] = str_to_num(szczesciegracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-rozrzutnosc_gracza[id]-celnosc_gracza[id]-szczescie_gracza[id];
}


Użytkownik Arkadio edytował ten post 22.10.2010 16:48

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 22.10.2010 16:52

Podmien na to :

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], rozrzutnoscgracza[32], celnoscgracza[32], szczesciegracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, rozrzutnoscgracza, 31, celnoscgracza, 31, szczesciegracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
rozrzutnosc_gracza[id] = str_to_num(rozrzutnoscgracza);
celnosc_gracza[id] = str_to_num(celnoscgracza);
szczescie_gracza[id] = str_to_num(szczesciegracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-rozrzutnosc_gracza[id]-celnosc_gracza[id]-szczescie_gracza[id];
}

Użytkownik Night90 edytował ten post 22.10.2010 16:52

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#3 Arkadio

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 22.10.2010 17:12

Działa, dzięki ;) :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 reklama*x*pl

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
Offline

Napisano 23.10.2010 18:41

siemka, mam problem podmieniłem u siebie ten kod i nie mogę skompilowac;(
pomoże ktoś?
może trzeba więcej kodu?

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.10.2010 19:06

Wytłumaczę ci krok po kroku.
1. Wypij kawę.
2. Filiżankę z fusami zapakuj do pudełka.
3. Wyślij kurierem do mnie. (Po adres zgłoś się na PW)
4. Wtedy ja wywróżę ci z fusów i powiem co jest nie tak.
  • +
  • -
  • 2

#6 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.10.2010 17:23

Napisze ktos jak to zrobic?

Dodano 29 październik 2010 - 13:27:
refresh, napisze ktos?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych