Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Assassin Modeassassin mode + skin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SikoR

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 21.10.2010 17:46

Witam!
Prosił bym kogoś o dodanie do Assassin Moda FakeNick'a ( Assassin Mode - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ) skina Ezia - http://www.fpsbanana.com/skins/101584
chodzi mi o to żeby po wpisaniu komendy "/assassin" zmieniał także strój :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 21.10.2010 18:35

to zmień
public func_assassin(player){
if(get_pcvar_num(assassin_mode)==1){
if(!is_user_alive(player)){
client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, zeby uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(player)<get_pcvar_num(assassin_cost)){
client_print(player,print_center,"Masz za malo pieniedzy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,125)
set_user_gravity(player,0.5)
set_user_footsteps(player,1)
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}
}


NA TO
public func_assassin(player){
if(get_pcvar_num(assassin_mode)==1){
if(!is_user_alive(player)){
client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, zeby uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(player)<get_pcvar_num(assassin_cost)){
client_print(player,print_center,"Masz za malo pieniedzy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,125)
set_user_gravity(player,0.5)
set_user_footsteps(player,1)
cs_set_user_model(player, "nazwa_modelu.mdl")
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}
}

a potem na dole dodaje sobie
public plugin_precache () {
precache_model("models/players/nazwa_modelu.mdl")
}


w nazwe_modelu dajesz nazwe modelu tego skina :)
  • +
  • -
  • 0

#3 SikoR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 21.10.2010 20:22

dzięki wielkie zaraz sprawdze czy dziala:)

Dodano 21 październik 2010 - 21:05:

dzięki wielkie zaraz sprawdze czy dziala:)

niestety nie dziala:( zmienilem tak jak kazales ale dalej mam ten sam skin
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.10.2010 21:26

Łap
model nazwij ass_ezia
wrzuć ten model do models/player/ass_ezia/

Załączone pliki



#5 SikoR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 21.10.2010 21:42

Łap
model nazwij ass_ezia
wrzuć ten model do models/player/ass_ezia/


Działa ^D^ dzięki wielkie :D

Dodano 21 październik 2010 - 22:00:
Przepraszam za dubble ale już nie da się edytować.

Mam jeszcze jedna prośbę:
Czy można zrobić żeby po straceniu rangi assassina skin powracał do stanu poprzedniego lub zmieniał się obojętnie na który do ct i tt osobno?
Bo teraz skin assassina zostaje bo zabiciu. :help:
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.10.2010 22:21

Proszę

Załączone pliki



#7 SikoR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 21.10.2010 22:31

dzięki! :)

Dodano 22 październik 2010 - 11:46:
Jeszcze pytanko :P

1.
public func_unassassin(id){
new id=read_data(2)
if(is_assassin[id]==1){
set_user_gravity(id,1.0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
set_user_footsteps(id,0)
set_user_health(id,100)
cs_reset_user_model(id)
client_print(id,print_center,"Juz nie jestes assassin'em!")
is_assassin[id]=0
}
}


Jak zmienić ten kod aby po następnej rundzie player był dalej assassinem i tylko po zabiciu wyłączał się ten mod?

2.
		if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,300)
set_user_gravity(player,0.4)
set_user_footsteps(player,1)
cs_set_user_model(player, "ass_ezia")
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}



jeśli chce zmienić skin noża to mam tu dopisac "cs_set_user_model(weapon, "v_knife_ass") a do

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ass_ezia/ass_ezia.mdl")
}


dopisac "precache_model("models/v_knife_ass.mdl")" ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych