Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[Cod]Kroki
#1
Napisano 20.10.2010 17:01
#2
Napisano 20.10.2010 17:06
Czyli dajesz po prostu:
set_user_footsteps (id, 1)
#3
Napisano 20.10.2010 17:09
W public CmdStart(id) nad ostatnim:
return FMRES_IGNORED;
dodajesz:
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = vector_length(velocity);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
#4
Napisano 20.10.2010 17:13
#5
Napisano 20.10.2010 17:16
#6
Napisano 20.10.2010 17:18
#7
Napisano 20.10.2010 17:29
set_user_footsteps (id, 1)
Albo w public Odrodzenie(id) pod ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
To:
if(klasa_gracz[id] == TWOJA_KLASA) set_user_footsteps (id, 1) else set_user_footsteps (id, 0)
Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 17:31
#8
Napisano 22.10.2010 09:18
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#9
Napisano 22.10.2010 10:33
To w case klasy:
set_user_footsteps (id, 1)
To dziwne bo ja mam
#10
Napisano 22.10.2010 11:27
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych