Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod]Kroki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 20.10.2010 17:01

Moglby mi ktos podac kod ze nie slychac krokow (jak tupie) klasy ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2010 17:06

Spoiler


Czyli dajesz po prostu:
set_user_footsteps (id, 1)

  • +
  • -
  • 0

#3 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2010 17:09

Jeżeli chodzi ci o ciche chodzenie na shifcie to robisz tak:
W public CmdStart(id) nad ostatnim:
return FMRES_IGNORED;

dodajesz:
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = vector_length(velocity);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);

  • +
  • -
  • 0

#4 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 20.10.2010 17:13

niestety probowalem obydwoch sposobow nadal slychac
  • +
  • -
  • 0

#5 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2010 17:16

Ale Ci chodzi o shift czy normalnie?
  • +
  • -
  • 0

#6 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 20.10.2010 17:18

normlanie biegnac chce zeby nie bylo slychac krokow
  • +
  • -
  • 0

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2010 17:29

To w case klasy:
set_user_footsteps (id, 1)

Albo w public Odrodzenie(id) pod ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
To:
if(klasa_gracz[id] == TWOJA_KLASA)
          set_user_footsteps (id, 1)
      else
          set_user_footsteps (id, 0)

Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 17:31

  • +
  • -
  • 0

#8 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 22.10.2010 09:18

Pawex w odrodzenia nie ma nic o dynamitach

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#9 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2010 10:33

To w case klasy:

set_user_footsteps (id, 1)



To dziwne bo ja mam :o
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 22.10.2010 11:27

crew, ty w ogóle kompilujesz ten plugin po edycji ? o_O
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych