Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

komplikator nie rozumie komendy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sajjuk

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 148
Zaawansowany

  • Postów:201
  • GG:
  • Imię:Sajjuk
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 20.10.2010 14:47

mam plugin, który naprawiłem z tego durnego buga, ale teraz nie rozumie komendy, chociaż mam moduł HAMSANDWICH. Ta komenda to "is_valid_player"

Bo kod wziąłem stąd:
Większe obrażenia bronią (Moduł HAMSANDWICH):
W plugin_init dopisujesz jeśli nie ma:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")

I później nowy public
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_user_connected(attacker) && is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_"NAZWA_BRONI" && XXXXXXX[attacker])
		SetHamParamFloat(4, damage * X.X )
}

Co mam zrobić, żeby zadziałało?
PROSZĘ O POMOC!

Użytkownik Sajjuk edytował ten post 20.10.2010 15:42


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2010 15:40

dodaj gdziekolwiek

stock is_valid_player(client)
{
	if (client > 0 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client))
	{
		return true;
	}
	return false;
}
chociaż czy nie można by tam dać is_user_connected
  • +
  • -
  • 1

#3 Sajjuk

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 148
Zaawansowany

  • Postów:201
  • GG:
  • Imię:Sajjuk
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 20.10.2010 15:42

dodaj gdziekolwiek


stock is_valid_player(client)
{
	if (client > 0 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client))
	{
		return true;
	}
	return false;
}
chociaż czy nie można by tam dać is_user_connected



DZIĘKI DZIAŁA ALL!!! + Leci :)

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.10.2010 18:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: "komplikator" nie istnieje!!!!

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych