dodałem to w tym miejscu
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
new ma_latarke[33];
później jak wkleiłem
public event_flashlight(id)
ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != [b]NUMER_PRZEDMIOTU[/b] || !ma_latarke[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Latarka"
i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa
załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.
a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa

...
mógł by mi ktoś to