Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

orign


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 19.10.2010 18:31

Co do tematu to :
Co to jest origin (czy jakoś tak) i jak moge go pobrać (tzn. chce zeby to byla pozycja przeciwnika)

Jesli jakos głupio to napisałem to sory, w ogole nie wiem co to ;o
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.10.2010 19:07

Origin ( ang. ) - źródło, pochodzenie, punkt początkowy
tu: miejsce koordynacji danego bytu

Żeby określić położenie bytów w przestrzeni gra korzysta ze zmiennoprzecinkowych danych, które w dokładny sposób określają jego położenie.
Nic Ci to pewnie nie mówi ale mapa to jest grywalna przestrzeń wykorzystywana przez grę do wszelakich czynności od samej istoty 'planszy' do właśnie ustalania rozmieszczenia bytów włącznie.
Gracz jest również bytem jeśli tego nie wiedziałeś.

Żeby pobrać origin gracza polecam użyć funkcji:
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!

Żeby pobrać origin innego bytu można użyć funkcji, która pobiera prywatny stan pamięci przy użyciu modułu fakemeta:
get_pdata_float

offsety dla origin od kolejno x , y , z to:
211 lub 503
212 lub 504
213 lub 505

Innym sposobem, łatwiejszym z wykorzystaniem fakemety jest funkcja pev:
new Float:fOrigin[ 3 ];
pev( ent, pev_origin, fOrigin );

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych