Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 TimFC

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Ciemnemiastoo(EBE)
Offline

Napisano 19.10.2010 16:39

Witam, otóż przy wbiciu 30 levelu (obojętnie jaką klasą) są bugi:
0 hp
nie da się strzelać
błąd w chodzeniu

Jak to naprawić?

Dodano 19 październik 2010 - 16:46:
Błąd jest tylko na 30 LEVELU, prawdopodobnie przez HP. Jak się awansuje, i doda HP to problem znika...
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 19.10.2010 17:09

po prostu dodajesz hp że aż się dodaje do 255 hp a wtedy są bugi ;P musisz pobrać hp gracza a potem dodać mu 1 hp (w kodzie cod'a)


np.

public hp_bug(id){
new health = get_user_health(id)
if (health == 255)
{
fm_set_user_health(id,health+1)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#3 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2010 18:01

w plugin_init dajesz:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");

na dole pluginu dajesz:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
new health = get_msg_arg_int(1);
if(health && !(health % 256))
entity_set_float(msg_entity, EV_FL_health, health-1.0);
}

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 19.10.2010 18:05

  • +
  • -
  • 0

#4 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.10.2010 18:13

mam jedno ostrzeżenie jak komplikuje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(2559) : warning 213: tag mismatch
Header size:           4752 bytes
Code size:            83104 bytes
Data size:            69076 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  173316 bytes

1 Warning.
Done.
...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych