Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"event" na ściąganie plików


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.10.2010 19:33

Witam!

Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić co gracz z serwera ściąga? Jakie modele pobiera, mapy itp. Jest mi to potrzebne do pluginu, który wysyłałby pliki na serwer FastDownload. Nie ma sensu wysyłać wszystkich, także zaplanowałem, żeby plugin wysyłał te pliki, które ktokolwiek ściągał z serwera. Czy jest taka możliwość?
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 18.10.2010 19:58

ale przecież na ftp FAST DL sam wrzucasz pliki które ma użytkownik ściągać, a gracz nie połączy się z srv jak nie pobierze modeli i soundów, spritów, potem jak nie ma map to pobiera każdą oddzielnie :)



ale dalej nie kapuje twojego pytania ^^ czytałem go 3 razy ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.10.2010 20:09

Chodzi mi o stworzenie pluginu, który SAM kopiowałby pliki na Fast Download. Gdy jakikolwiek gracz wyśle żądanie ściągnięcia pliku z serwera to zostanie ten plik wysłany na fastdl (pod inną nazwą, a później zmiana nazwy, dzięki czemu nie pobierze nikt niekompletnego). Zrealizowałem wrzucanie wszystkich plików, których na fastdl nie ma z folderów maps, models, sprites, sound, gfx przy każdej zmianie mapy (ściślej w plugin_precache), ale zajmowało to zbyt dużo zasobów (pętla po plikach wszystkich i sprawdzanie czy są na FTP Fast Download). Także szukam jakiegoś rozwiązania, które zmniejszyłoby zużycie zasobów.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#4 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.10.2010 20:10

Myśle że kolega ma w planach stworzyc plugin ala automatyczne updatowanie potrzebnych plików na serwer, i w tym celu potrzebuje ustalić/stworzyć liste plików które musi pobrać każdy gracz przed podłączeniem do gry :)

Ja pomysłu nie mam.

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 18.10.2010 20:19

Hmm, rozpiska co gracz musi ściągać z serwera:
1)mapę
2)pliki mapy
3)pliki pluginów, które są aktualnie włączone

Więc tworzysz plugin, który:
ad.1) czyta nazwy map z mapcycle.txt i formatuje je z rozszerzeniem .bsp
ad. 2) czyta pliki potrzebne mapie z plików z rozszerzeniem .res
ad. 3) ... z resztą po co się rozpisuje, skoro masz mapy i pluginy włączone to, to wszystko potrzebuje swojego precache, więc automatycznie to co potrzebne będzie musiał ściągnać gracz. Jeśli nie chcesz, żeby ściągał niepotrzebne rzeczy to przerób plugin albo go wyłącz. / usuń mapę.

Klient zawsze ściąga to co jest mu potrzebne w danej chwili. Nigdy nie ściąga 250 map z 250 map itd.

I wysyłanie plików przez protokół FTP poprzez amxx jakoś kiepsko widzę :F, no chyba, że z modułem socket ale to i tak nie da chyba zamierzonego efektu.
  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.10.2010 20:28

Nie chodzi mi o kontrolę ściągania, tylko o to, żeby automatycznie było wysyłane to, czego na fastDL nie ma. Do tej pory plugin sprawdzał po kolei wszystkie pliki i porównywał je z ftp FD, ale poszukuję czegoś bardziej optymalnego. Stąd propozycja sprawdzania pliku, który jest aktualnie przez kogoś ściągany (jeśli go ściąga z serwera to prawdopodobnie nie było go na FastDL, albo z jakichś powodów zostało ściąganie tego pliku pominięte).

Czy ktoś zna jakiś sposób, żeby sprawdzić co gracze wchodzący na serwer ściągają?
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 18.10.2010 20:43

Wysłanie pliku z serwera na FastDL jest niewykonalne.
Co do sprawdzenia co gracz pobiera - również jest to niewykonalne (jak na moje myślenie).

Użytkownik Owner123 edytował ten post 18.10.2010 20:44

  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.10.2010 21:22

up zlozyc precache'e z all aktywnych pluginów i masz ale to i tak trudne badz nie wykonalne
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2010 23:24

Wysłanie pliku z serwera na FastDL jest niewykonalne.

A czemu by nie ? Wystarczy klienta FTP stworzyć :)
Sam protokół FTP znów ciężki nie jest, ale szkoda roboty dla czegoś takiego.

Na dodatek wyłapanie czegoś takiego samym AMXX'em jest zapewne niemożliwe (może z pomocą orpheu).
  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.10.2010 00:55

Niestety...

A wysłanie pliku na FastDL jest realne i wykonalne :P
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.10.2010 12:42

W pierwszych wersjach statystyk do CodModa używałem protokołu FTP z poziomu AMXXa do eksportu plików nVault`a na www, ale podstawowa metoda (chyba raw) była zawodna i pewnie wysyłanie blokami dopiero by rozwiązało problem :) znacznie łatwiej to zrobić w drugą stronę z użyciem phpa
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych