Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

entity_set_string/entity_get_string


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2010 16:33

Witam, jak stawiam ent daję mu nazwę, jest to:
new const gszObjectClassName[] = "obiekt";

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, gszObjectClassName);

Mam również funkcję która sprawdza czy to obiekt:

bool:isObject(ent)
{
if(is_valid_ent(ent))
{
new szObjectName[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szObjectName, 32);

if(equal(szObjectName, gszObjectClassName))
{
return true;
}
}
return false;
}


Problem jest taki, zawsze kiedy dam if(isObject(ent)) funkcja się zatrzymuje, logi czysto.

Dodano 18 październik 2010 - 16:50:
@edit: dam całe sma, ogólnie, nic nie działa tam, gdzie jest isObject

Dodano 18 październik 2010 - 16:51:
tu sma: Wklejka #403275 | Wklej.org

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2010 18:02

bool:isObject(ent)
{
	if(is_valid_ent(ent))
	{
		new szObjectName[32];
		entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szObjectName, 31);

		if(equal(szObjectName, gszObjectClassName))
		{	
			return true;
		}
	}
	return false;
}
drobna poprawka może tu leży błąd
  • +
  • -
  • 0

#3 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2010 19:43

bool:isObject(const ent)
{
client_print(0, print_center, "func_1a");
if(is_valid_ent(ent))
{
client_print(0, print_center, "func_2");
new szObjectName[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szObjectName, 31);
client_print(0, print_center, "func_3");
if(equal(szObjectName, gszObjectClassName))
{
client_print(0, print_center, "func_ok");
return true;
}
}
return false;
}

wyskakuje print func_1b więc nie wiem :/

Dodano 18 październik 2010 - 19:48:
błąd jest tu:
if(is_valid_ent(ent)) 
{

na 100%, nie wiem czemu ale tych obiektów nie uznaje jako ent :<

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.10.2010 21:25

bool:isObject(ent)

{

	if(!is_valid_ent(ent))

	         return -1

	new szObjectName[32];

	entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szObjectName, 31);



	if(equal(szObjectName, gszObjectClassName))	

			return true;

	return false;

}


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2010 13:07

teraz uznaje wszystkie elementy : < i -1 to tag mismatch wyskakuje ...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.10.2010 14:57

usun bool i masz git
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2010 15:13

yhm, wtedy trzeba zamienic return true na plugin_continue a false na handled ? i dac if(isObject(ent) == 1) ?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.10.2010 17:21

stock bool:is_class_entity( ent ) {
if( !pev_valid( ent ) )
return false;

new class_entity[ 16 ];
pev( ent, pev_classname, class_entity, charsmax( class_entity ) );

if( equali( class_entity, "obiekt" ) )
return true;

return false;
}


albo:
stock is_class_entity( ent ) {
if( !pev_valid( ent ) )
return 0;

new class_entity[ 16 ];
pev( ent, pev_classname, class_entity, charsmax( class_entity ) );

if( equali( class_entity, "obiekt" ) )
return 1;

return 0;
}


albo jak nie zadziała to daj mi logi z tej wersji debug:
is_class_entity( ent ) {
if( !pev_valid( ent ) )
{
log_amx( "not vaild ent" );
return 0;
}

new class_entity[ 16 ];
pev( ent, pev_classname, class_entity, charsmax( class_entity ) );
log_amx( "%i:%s", ent, class_entity );

if( equali( class_entity, "obiekt" ) )
{
log_amx( "stock success" );
return 1;
}

return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.10.2010 18:03

moje by dziallalo po usunieciu bool i nic wiecej nie robieniu + to ze w globalnej zmiennej masz dobra zapisana klase no i dobrze by bylo wiedziec jak i gdzie to wywolujesz chociaz ortegi pomysl lepszy min z powodu przejscia na fakemete
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2010 18:16

L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent
L 10/19/2010 - 19:20:04: [fm.amxx] not vaild ent

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#11 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.10.2010 18:19

Dobra, teraz mi powiedz gdzie wywołujesz tą funkcję i na jakim bycie. Możesz też usunąć z pierwszego warunku return 0; i pokazać logi.
  • +
  • -
  • 0

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.10.2010 18:30

jak to usunie to ma crasha+ spam w logach
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2010 19:24

w pfn touch i wtedy jak nakierowuje na coś i sprawdzam, dałem tam sma na wklejke, looknij

Dodano 24 październik 2010 - 19:39:
@edit, błąd leży chyba przy dawaniu nazwy ent :>

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych