Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

obrazki (logo) na serwie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 02.03.2008 08:42

Witam chcialem sie zapytac jak zmienic takie logo na serwie. nazwa loga portal (screen nizej) bo mam automatyczne a ja nie chce tego gowna pliki przez ftp mam.

pozdro!

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#2 DreSzCzyK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
Offline

Napisano 02.03.2008 09:37

Chyba raczej nie da sie zmienic xD :(

jest te logo juz w cs-sie ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.03.2008 06:50

A to ważne, czy to serwer Steam czy Non-Steam ? Bo raczej Steam ale muszę mieć pewność :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.03.2008 08:37

Nie wiem czy da sie zmienic, ale zapomoca amxx'a mozna nakleic inne :P
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.03.2008 16:55

Właśnie nie... no da się ale musisz mi najpierw powiedzieć czy to STEAM CZY NON-STEAM
  • +
  • -
  • 0

#6 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 03.03.2008 19:11

to jest steam ale scrakowany na non steam ;P no podmiana moze byc :D
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.03.2008 20:47

Hmmmmm...... Pogrzeb w plikach serwera czy nie ma jakiś obrazków, jak nie ma to jest taki plugin co da się stawiać takie loga

Plugin:
L I N K

I jeszcze jedno. Na jakiej mapie jest to logo "Portal" ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Av.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
Offline

Napisano 04.03.2008 00:10

Ja widziałem na serwerze (niemieckim) jak widniały tam fajne laski. Nie wiem czy zamienili czy nakleili. Serwer steam.
  • +
  • -
  • 0

#9 xKanGur

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 04.03.2008 08:07

Mafia, to jest standardowa reklama w steamie. Raczej tego nie usuniesz...
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 04.03.2008 18:07

No właśnie, jak ktoś gra na non-steam to tego nie ma, jak na steam, Ma :)
  • +
  • -
  • 0

#11 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 06.03.2008 09:45

to bylo na dust2 ale juz sie usunelo :P a z tym plugins abes nie bardzo rozumiem gdzie dokladnie wkleic np moje obrazki ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych