Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprawa Itemu[Cod Mod]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Luker12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 16.10.2010 15:04

Otóż dodałem item Pierścień Stalkera.
Masz 10 hp,lecz jestes niewidzialny

Niewidzialność jak najbardziej chodzi lecz z tym 10 hp już jest inaczej.Otóż nie odejmuję się hp nadal mam przykładowo 255 hp.

Kod itemku:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) 
	{
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
		set_user_health(id, 10);
	}

  • +
  • -
  • 0

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 16.10.2010 15:13

Spróbuj tak:

znajdź


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}


pod tym dodaj


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] == 10;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Luker12

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 16.10.2010 15:20

To co podałeś niby się kompiluję,ale akurat przy tym kodzie wychodzi błąd
expression has no effect

Użytkownik Luker12 edytował ten post 16.10.2010 15:27

  • +
  • -
  • 0

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 16.10.2010 15:47

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) 
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 10;
}


tak zobacz
  • +
  • -
  • 0

#5 Luker12

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 16.10.2010 16:55

Niestety też nie działa.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych