Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Round sound- nie moge skompilowac


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kemez

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
Offline

Napisano 25.10.2008 13:59

Witam ! mam problem z kompilacja do pluginu.. proszę o pomoc nie chce sie skompilowac wyskakuje Your plugin failed to compile! Read the errors below:

ale nie wyskakuja zadne bledy, oto kod

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/1")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/2")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/4")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/5")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/8")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/9")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/11")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/14")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/23")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/startstf2")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/3")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/4")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/5")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/8")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/9")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/11")
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/16")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ctwin/1.waw")
precache_sound("misc/ctwin/2.waw")
precache_sound("misc/ctwin/3.wav")
precache_sound("misc/ctwin/4.wav")
precache_sound("misc/ctwin/5.wav")
precache_sound("misc/ctwin/8.wav")
precache_sound("misc/ctwin/9.wav")
precache_sound("misc/ctwin/11.wav")
precache_sound("misc/ctwin/16.wav")
precache_sound("misc/ttwin/1.wav")
precache_sound("misc/ttwin/2.wav")
precache_sound("misc/ttwin/4.wav")
precache_sound("misc/ttwin/5.wav")
precache_sound("misc/ttwin/8.wav")
precache_sound("misc/ttwin/9.wav")
precache_sound("misc/ttwin/11.wav")
precache_sound("misc/ttwin/14.wav")
precache_sound("misc/ttwin/23.wav")
precache_sound("misc/ttwin/startstf2.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}


jezeli ktos widzi blad to proszę o pomoc, beda plusy !
  • +
  • -
  • 0

#2 Sevecio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:125
  • GG:
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 25.10.2008 14:07

Czasami WebCompiler tak ma... kiedys tez okazywal mi ze mam blad z pluginem a jak wzialem sprubowalem za godzine to sie udalo.... Sproboj pozniej lub jutro...
  • +
  • -
  • 0

#3 kemez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
Offline

Napisano 25.10.2008 14:09

no wlasnie cos ten web compiler sie chyba zpsol bo jakiego sma bym nie wrzucil to nie chce skompilowac, jest jakis inny program ktory robi to samo co webcompiler?
  • +
  • -
  • 0

#4 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.10.2008 14:24

inny program ktory robi to samo co webcompiler?


Skomplikuj lokalnie .
  • +
  • -
  • 0

#5 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.10.2008 14:48

Tak, czy tak masz źle plugin ustawiony...

Powinno być tak:

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,9)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/4")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/5")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/8")
case 5: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/9")
case 6: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/11")
case 7: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/14")
case 8: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/23")
case 9: client_cmd(0,"spk misc/ttwin/startstf2")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,8)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/5")
case 5: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/8")
case 6: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/9")
case 7: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/11")
case 8: client_cmd(0,"spk misc/ctwin/16")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ctwin/1.waw")
precache_sound("misc/ctwin/2.waw")
precache_sound("misc/ctwin/3.wav")
precache_sound("misc/ctwin/4.wav")
precache_sound("misc/ctwin/5.wav")
precache_sound("misc/ctwin/8.wav")
precache_sound("misc/ctwin/9.wav")
precache_sound("misc/ctwin/11.wav")
precache_sound("misc/ctwin/16.wav")
precache_sound("misc/ttwin/1.wav")
precache_sound("misc/ttwin/2.wav")
precache_sound("misc/ttwin/4.wav")
precache_sound("misc/ttwin/5.wav")
precache_sound("misc/ttwin/8.wav")
precache_sound("misc/ttwin/9.wav")
precache_sound("misc/ttwin/11.wav")
precache_sound("misc/ttwin/14.wav")
precache_sound("misc/ttwin/23.wav")
precache_sound("misc/ttwin/startstf2.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}

I Teraz wszystko się kompiluje ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 kemez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
Offline

Napisano 25.10.2008 16:26

aj ! bosh nie zauwazylem, dziekuje bardzo ! bardzo podoba mi sie to ze reakcja na forum jest tak szybka ! ;) pozdrawiam all !

[ Dodano: 25-10-2008, 17:51 ]
mam jeszcze jedno pytanie
powalilem pliki z muzyka, bedzie ich wiecej i będę musial jeszcze raz kompilowac,pytanko moje czy powinienem edytowac wartosc

new rand = random_num(0,8)
i
new rand = random_num(0,9)
???
  • +
  • -
  • 0

#7 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.10.2008 23:30

ile piosenek w jakim teamie to sie zrobi to zależy od case ;-)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych