Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 15.10.2010 19:13

Witam edytowałem sobie troszeczkę diablomoda i wszystko ładnie się przekompilowało. Wrzuciłem go na serwer i niestety nie działa /klasa. Tabela w PMA jak sprawdzałem się zrobiła ale nie działa wybór klas. Wchodzę w logi i jest błąd a mianowicie:

L 10/15/2010 - 19:37:53: Start of error session.
L 10/15/2010 - 19:37:53: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101015.log")
L 10/15/2010 - 19:37:53: [AMXX] Run time error 4 (plugin "dbmod_5.9l.amxx") - debug not enabled!
L 10/15/2010 - 19:37:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/15/2010 - 19:38:54: Start of error session.
L 10/15/2010 - 19:38:54: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101015.log")
L 10/15/2010 - 19:38:54: [AMXX] Run time error 4 (plugin "dbmod_5.9l.amxx") - debug not enabled!
L 10/15/2010 - 19:38:54: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/15/2010 - 19:39:55: Start of error session.
L 10/15/2010 - 19:39:55: Info (map "de_dust2_mini") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101015.log")
L 10/15/2010 - 19:39:55: [AMXX] Run time error 4 (plugin "dbmod_5.9l.amxx") - debug not enabled!
L 10/15/2010 - 19:39:55: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/15/2010 - 19:43:00: Start of error session.
L 10/15/2010 - 19:43:00: Info (map "3d_aim_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101015.log")
L 10/15/2010 - 19:43:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 10/15/2010 - 19:43:00: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/15/2010 - 19:43:00: [AMXX] [0] dbmod_5.9l.sma::select_class_handle (line 4909)

Linijka 4909 u mnie wygląda tak:
lx[i] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "lvl"))

Drugi błąd a mianowicie index of bounds po przetłumaczeniu brzmi:

Błąd czasu wykonania 4: obecnie indeks granic

. Nie wiem jak mam się do tych błędów odnieś i jak je naprawić. Proszę was o pomoc.

edit: Posiadam stare menu z drugą stroną klas.

Użytkownik Magnetix edytował ten post 15.10.2010 19:14

  • +
  • -
  • 0

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 17.10.2010 02:20

Moim zdaniem jak edytowales sobie tego diablo to nie zamknales klamry a pozniej w zlym miejscu dopisales zamykanie. Probuj po kolei sprawdzac kazda funkcje czy ci sie zamyka kazdy public tak jak trzeba i to co przerabiales.
Program do liczenia klamer tutaj chyba nic nie da bo ty ja zamknales ale w zlym miejscu. Mimo wszystko mozesz sprobowac. Jest gdzies w dodatkach i nazywa sie bracket_counter.
  • +
  • -
  • 0

#3 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 17.10.2010 08:08

Cały publik wygląda tak:
Spoiler

Dołączona grafika

@up: Gdy już tak jakby naprawiłem błąd z public_select_class_handle wyskakuje błąd

[AMXX] Displaying debug trace (plugin "new_diablomod.amxx")
L 10/18/2010 - 21:41:07: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 10/18/2010 - 21:41:07: [AMXX]

Jakieś sugestie?

Użytkownik Magnetix edytował ten post 18.10.2010 20:48

  • +
  • -
  • 0

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 18.10.2010 21:12

Masz w jakims miejscu zle zamknieta klamre i dlatego az tyle errorow wyskakuje. najlepiej podeslij tutaj sma to zobaczymy w ktorym miejscu. Jesli sie boisz ze ktos zakosi twoje przerobki to wyslij najwyzej na priv to sprobuje to zrobic. To nie w tej funkcji lezy blad tylko w funkcji ktora masz powyzej niej.
Prawdopodobnie jak podmieniales tego publica usunales klamre zamykajaca z funkcji powyzej.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 18.10.2010 21:15

  • +
  • -
  • 0

#5 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 19.10.2010 15:56

Dziwnę żebym miał źle zamknięte klamry jak ja nawet tego nigdy nie ruszałem.
SMA wysłane
  • +
  • -
  • 0

#6 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 19.10.2010 17:59

Te funkcje sa pokrecone
public select_class_menu(id, key) 
{ 
	new lx[17]
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		case 8: 
		{	
		    ShowKlasy(id,lx)
		}	
	
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Ork   Level :%i^n2. Troll   Level :%i^n3. Reinkar   Level :%i^n4. Wendigo   Level :%i^n5. Goblin   Level :%i^n6. Goblin   Level :%i^7. Tauren   Level :%i^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Ork
* 2:Troll
* 3:Reinkar
* 4:Wendigo
* 5:Goblin
* 6:Druid
* 7:Tauren
* 0:Wstecz
*/
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
        case 0: 
		{	
		    ShowKlasy(id,lx)
			player_class[id] = Ork
		}	
        case 1: 
		{	
			player_class[id] = Troll
		}
        case 2: 
		{	
			player_class[id] = Reinkar
			set_user_armor(id, 200)
		}	
        case 3:
        {
			player_class[id] = Wendigo
        }
        case 4:
        {
			player_class[id] = Goblin
			set_user_armor(id, 100)
        }	
        case 5:
        {
			player_class[id] = Druid
        }			
        case 9: { // 0
                select_class(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
Nie wiem wg jakiego poradnika to przerabiales czy tez kto ci to przerabial ale albo wgraj oryginalne albo skorzystaj z poradnika na latwe dodawanie klas.
  • +
  • -
  • 0

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2010 18:07

To:
select_class_menu(id, key) 
I to:
public PressedKlasy(id, key)
Nie moga byc takie same. 2 zmien np na:
public PressedKlasy(id, keys)

  • +
  • -
  • 0

#8 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 19.10.2010 22:05

Mi nie podoba sie ten zapis:
        case 0: 
		{	
		    ShowKlasy(id,lx)
			player_class[id] = Ork
		}
Przy wyborze 1, pokazuje menu klasy druga strona i wybiera klase ork, troche to dziwne.
Dodatkowo w menu, ktos wybiera zeby przeszlo mu na pierwsza/druga strone (klasa nie zostala wybrana) a mimo to
}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED

Nie znam sie dobrze na menu ale w pierwszej stronie deklaruje lx, nic do niego nie przypisuje i wywoluje funkcje, skad ta funkcja ma pobrac to lx ?

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 19.10.2010 22:13

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych