Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD]Specjalna moc dla klasyMoc zeby byc niewidzialny i mniej obrazen od innych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bizon112

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Belgia
Offline

Napisano 13.10.2010 18:29

Witam,
1.Chce zrobić klasę Skeleton i żeby ta klasa była mało widoczna, Jaki to kod i gdzie wkleic?
2.Gdzie dodać do klasy moc ze ta właśnie klasa dostaje 10 obrażeń mniej.
Pozdrawiam i czekam na szybko odpowiedz
  • +
  • -
  • 0

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 13.10.2010 19:27

1)
Jak masz case klasy to tam dopisujesz :
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);


Na przykład :
		case Skeleton:
{
give_item(id, "jakasbron");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
}


Ostatnia liczba , u mnie np. 70 to jest widoczność - ustawiasz od 255(widoczny całkowicie) :P

2)
W
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


masz item Tajemnica Wojskowa o kodzie
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;


na tym można (chyba :P ) się wzorować i zrobić

	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == NUMER_ITEMU)
damage-=(10.0<damage)? 10.0: damage;

  • +
  • -
  • 0

#3 bizon112

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Belgia
Offline

Napisano 13.10.2010 19:31

A jaki kod wkleic zeby dac dla danej klasy moc ze jak przycisnie e to full hp ma

Dodano 18 październik 2010 - 18:29:
refresh
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych