Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Po zginieciu wypada z ciała tylko c4Po zginieciu wypada z ciała tylko c4

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 redbull123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:ka
  • Lokalizacja:kalisz
Offline

Napisano 13.10.2010 11:59

Witam
Potrzebuje pomocy z tym kodem, gdy zginiemy wypadają z nas bronie i c4, ale nie można podnieść ani c4 ani broni, i potrzebował bym pomocy z tym aby można było podnieść tylko c4.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

//Pcvary
new pcvar_weapon

//Informacja o wersji
new const VERSION[] = "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick")

//Rejestrujemy cvara
pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0")

//Rejestrujemy touch'a dla danych byt'ow
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
}
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{
//To nie gracz dotknal broni
if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

//Sprawdzamy ustawienia cvara
switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon))
{
case 0 : return HAM_IGNORED; // Wszyscy moga podnosic bron

case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
}

case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
}

case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni
}

return HAM_IGNORED;
}


Mam jeszcze ten, bardziej by mi zależało na tym aby działał poprawnie. W tym nie można wyrzucić broni ani jej podnieść razem c4, dało by rade zrobić tak aby było widać c4 gdy zginiemy i żeby można było podnieść.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Not buy/drop/pickup weapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define CLASSNAME "armoury_entity"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("drop","cmdDrop");
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
clearWeapons();
blockBuy();
}
public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block");
register_clcmd("cl_setautobuy","block");
register_clcmd("cl_autobuy","block");
register_clcmd("cl_setrebuy","block");
register_clcmd("cl_rebuy","block");
register_clcmd("buy","block");
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1","block");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public cmdDrop(id){
client_print(id, print_center, "#Cstrike_TitlesTXT_Weapon_Cannot_Be_Dropped");
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public block(id){
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public clearWeapons(){
new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME);
while (ent){
disable_weapon(ent);
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", CLASSNAME);
}
}
public fwSetModel(ent){
new szClassName[32];
pev(ent, pev_classname, szClassName, 31);
if(equal(szClassName, "weaponbox")){
disable_weapon(ent);
return FMRES_OVERRIDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
disable_weapon(ent){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,0);
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float®
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)

set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))

return 1
}

Użytkownik redbull123 edytował ten post 13.10.2010 12:01

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych