Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Tabele i lvl
#1
Napisano 12.10.2010 16:34
Mam tak ze robi mi się 14 bo mam jakiś silnik sma z netu ale jak wezmę czysty silnik sma to robi tylko 8 tabel i właśnie mam pytanie gdzie jest linijka zależna od tego ?
Z góry dz za odpowiedz.
#2
Napisano 12.10.2010 16:51
#3
Napisano 12.10.2010 17:19
#4
Napisano 12.10.2010 18:31
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu
#5
Napisano 12.10.2010 18:36
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2
}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
o tym sposobem dodawalem wdlg poradnika doslownie
#6
Napisano 12.10.2010 19:00
new lx[13]
Skoro dałeś 13, to będzie robić 13... Musisz tam wpisać 16 dla 15 klas, dla 16 klas wpisz 17.
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu
#7
Napisano 12.10.2010 19:15
#8
Napisano 12.10.2010 19:51
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu
#9
Napisano 13.10.2010 08:14
#10
Napisano 13.10.2010 16:38
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - Imperium^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. \y%s Level :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_resp[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
c_resp[id] = 3
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Templariusz
* 2:Baal
* 3:PainKiller
* 4:Avenger
* 5:Pogromca
* 6:Potepiony
* 7:Siewca
* 8:Pomiot
* 0:Wstecz
*/
new lx[17]
switch (key) {
case 0: { // 1
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Templariusz
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1: { // 2
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
player_class[id] = Baal
LoadXP(id, player_class[id])1
}
case 2: { // 3
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
player_class[id] = PainKiller
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Avenger
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Pogromca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Potepiony
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Siewca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Pomiot
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
proszę.
#11
Napisano 13.10.2010 16:59
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu
#12
Napisano 13.10.2010 17:02
Użytkownik Cookie. edytował ten post 13.10.2010 17:03
#13
Napisano 13.10.2010 17:04
#14
Napisano 13.10.2010 17:11
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
oto ci chodzi ?
ps. ja nie robie tego gowna bohaterowie i ktos tam bo to dla mnie jest kradzione z innej sieci i dla tej sieci szacun wielki ze cos takie zrobili , dlatego tego nie robie.
#15
Napisano 13.10.2010 17:57
Chodziło mi bardziej żebyś podał tą pierwszą część od menu... ale już kapnąłem się jak to masz zrobione, dzisiaj później oblukam kod.tak
Dodano 13 październik 2010 - 19:16:
Menu chyba dobre jest, poszukaj innych "new lx[liczba]" (liczba czyli obojętnie jaka liczba) i zobacz czy przypadkiem nie ma tam mniej niż 17.
Użytkownik sebul edytował ten post 13.10.2010 17:58
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu
#16
Napisano 13.10.2010 19:59
#17
Napisano 13.10.2010 20:08
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu
#18
Napisano 15.10.2010 20:14
Temat do zamkniecia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych