Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piorun. / Modyfikacja Dagon.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.10.2010 19:43

Witam. Przerobiłem Dagon Item, zrobiłem nową funkcję pod Pioruna, wygląda tak:

public item_piorun(id)
{
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 10)
{
hudmsg(id,2.0,"Pioruna mozesz uzyc co 10 sekund.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new targetplayer = UTIL_FindNearestOpponent(id,600)

if (targetplayer == -1)
return PLUGIN_HANDLED

new damage = 80+player_intelligence[id]/2
new Hit2[3]
get_user_origin(targetplayer, Hit2)

hudmsg(id, 2.0, "Zadales %i obrazen", damage)

change_health(targetplayer,-damage,0,"world")
CreateBolt(Hit2)

return PLUGIN_CONTINUE;
}

CreateBolt(Hit2[3]) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( 0 )
write_coord( Hit2[ 0 ] )
write_coord( Hit2[ 1 ] )
write_coord( Hit2[ 2 ] + 200)
write_coord( Hit2[ 0 ] )
write_coord( Hit2[ 1 ] )
write_coord( Hit2[ 2 ] )
write_short( light )
write_byte( 1 )
write_byte( 5 )
write_byte( 2 )
write_byte( 20 )
write_byte( 30 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 200 )
write_byte( 200 )
message_end( )
}


Wszystko działa, dmg zadaje, ale użyje raz, zada dmg, 10 sekund odczekam, użyje i już dmg nie odbiera, ale pisze, że odebrałem. Gdzie tutaj jest błąd? Ofc. precache jest. Wywołanie mocy w PreThink też jest.

Diablo Mod.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych