Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy to sie rozni? RegisterHam


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 17:09

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "player_attack")
Czym sie rozni Ham_TraceAttack od Ham_TakeDamage ?
Niby obydwa wplywaja na obrazenia ?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.10.2010 20:47

trace attack jest głównie od strzału z broni, więc nie jest wywoływane np. przy upadku czy przytrzaśnięciu drzwiami no możesz namieszać z traceline :D

/**
	 * Description:		Usually called whenever an entity gets attacked by a hitscan (such as a gun) weapon.
	 *					Use the get/set tr2 natives in fakemeta to handle the traceresult data.
	 *					Do not use a handle of 0 as a traceresult in execution, use create_tr2() from Fakemeta
	 *					to pass a custom handle instead.  (Don't forget to free the handle when you're done.)
	 * Forward params:	function(this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], traceresult, damagebits)
	 * Return type:		None.
	 * Execute params:	ExecuteHam(Ham_TraceAttack, this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits);
	 */
	Ham_TraceAttack,
	
	/**
	 * Description:		Usually called whenever an entity takes any kind of damage.
	 *					Inflictor is the entity that caused the damage (such as a gun).
	 *					Attacker is the entity that tirggered the damage (such as the gun's owner).
	 * Forward params:	function(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits);
	 * Return type:		Integer.
	 * Execute params:	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits);
	 */
	Ham_TakeDamage,

  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 17:37

Attack do strzalow, Damage do He ;P
dzięki mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.10.2010 18:18

nie zupełnie :P
  • +
  • -
  • 0

#5 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 12.10.2010 18:48

TraceAttack pozwala na wpływanie na trasę lotu pocisku oraz daje nam możliwość sprawdzeniu kierunku z jakiego pocisk nadlatuje. Za to TakeDamage pozwala na łatwe sprawdzenie czy byt atakujący to granat czy też nie.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 12.10.2010 18:49

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych