Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja codmodProsze o poprawienie bledow daje +++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 10.10.2010 15:31

Witam mam sma i 7 bledow proszę o zkompilowanie pluginu i poprawke bledow
DAJE +++

Dodano 10 październik 2010 - 16:39:
refresh..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.10.2010 16:45

Załączony plik  QTM_CodMod (4).sma   59,3 KB  17 Ilość pobrań
  QTM_CodMod (4).amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 10.10.2010 17:04

Wielkie dzięki Dark

Dodano 10 październik 2010 - 17:08:
a ja kmasz jeszcze troche czasu to zobacz czemu 2 ostatnie klasy mi niedzialaja ok.

Dodano 10 październik 2010 - 19:34:
refresh..

Dodano 11 październik 2010 - 13:13:
refresh..

Dodano 11 październik 2010 - 14:17:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, StrzelecWsparcia, LekkiZolnierz, Rebeliant, Ninja, AwpPlatinum, Major, Kapitan};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 110, 135, 125, 120};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.4, 1.35, 1.1, 1.2};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 50, 150, 125, 250};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (VIP)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Strzelec Wsparcia",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Terorysta (VIP)",
"AwpPlatinum (VIP)",
"Major (naprawa)",
"Kapitan (VIP)"
};


case Major:
{
give_item(id, "weapon_Famas");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Kapitan:
{
give_item(id, "weapon_Famas");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
}


Jak niechcecie pobierac sma to proszę powiedzcie gdzie tu jest blad ??? czy tto ze klasa niema nic to moze miec zwiazek z modulami?
oto moj modules ini
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.10.2010 14:35

spróbój tego

Załączone pliki


Użytkownik Ojciec Dyrektor edytował ten post 11.10.2010 14:39

  • +
  • -
  • 0

#5 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 11.10.2010 14:56

niiestety niedziala

Dodano 11 październik 2010 - 18:03:
ma ktos jeszcze jakis pomysl bo mi juz rece opadaja z tymi klasami
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2010 18:51

nie działają czyli ?
give_item(id, "weapon_famas")
famas a nie Famas
  • +
  • -
  • 1

#7 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 11.10.2010 19:23

znaczy tak dzialajaale jak chce np wziąć kapitana to niema nic tylko pistolet poczatkujacy i biega jakby mial sh

Dodano 11 październik 2010 - 19:30:
Dziala wielkie dzięki Dark niewiedzialem ze wilekosc liter w tym przypadku ma znaczenie :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych