Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Za zabójstwo granaty i hp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 09.10.2010 17:12

Witam jak zrobić tak jakby moc za zabicie. Ta moc za zabicie kogoś dała by nam granaty (wszystkie) + 10 hp?
Dodatkowo interesuje mnie moc na nożu dzięki której będziemy dostawać daną broń np. glock
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.10.2010 18:06

Dodanie broni po załadowaniu paska na nożu
case KLASA:
{
show_hudmessage(id, "Dostales HE")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") // nazwa broni
}

Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Użytkownik sebul edytował ten post 09.10.2010 18:06

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 09.10.2010 18:20

1.
"Coś" za zabicie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#4 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 09.10.2010 20:31

Pomogło prawię w 100% ale jak zrobić że za zabicie dostaje się X hp?

	if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
if (player_class[kid] == Moja klasa)
change_health(id,XX,0,"")
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}

Oczywiście w zamian XX wpiszę potem HP
Tak?

Użytkownik Magnetix edytował ten post 09.10.2010 20:34

  • +
  • -
  • 0

#5 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 09.10.2010 20:35

a nie mozesz sie wzorowac na kodzie od barbarzyncy? dostjae on 20HP...
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#6 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 09.10.2010 20:50

a nie mozesz sie wzorowac na kodzie od barbarzyncy? dostjae on 20HP...

Hmmm albo ja jestem ślepy albo w tym co ja podałem nie ma funkcji która daje 20hp za zabójstwo klasie Barbarzyńca...
  • +
  • -
  • 0

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.10.2010 21:07

add_barbarian_bonus(kid)


#8 Reprezentant

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 09.10.2010 21:23

tak trudno wziąć szukaj i wpisac barbarzynca?
public add_barbarian_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Barbarzynca)
{
change_health(id,20,0,"")
}
}


zamien na


public add_barbarian_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Barbarzynca || KLASA )
{
change_health(id,20,0,"")
}
}


#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.10.2010 21:30

tak trudno wziasc szukaj i wpisac barbarzynca?

public add_barbarian_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Barbarzynca)
{
change_health(id,20,0,"")
}
}


zamien na


public add_barbarian_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Barbarzynca || KLASA )
{
change_health(id,20,0,"")
}
}

Chyba jak coś
if(player_class[id] == Barbarzynca || player_class[id] == KLASA)

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#10 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 10.10.2010 08:54

tak trudno wziąć szukaj i wpisac barbarzynca?

W moim przypadku trudno bo aż tak obeznany w Pawnie nie jestem. W php, html było by mi łatwiej ale to nie miejsce na takie rozmowy.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych