Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

cod mod rakiety
#1
Napisano 09.10.2010 16:51
#3
Napisano 09.10.2010 17:03
Dodaj do parametrów startowych -dev -condebug i po tym padzie sprawdź plik cstrike/qconsole.log.
#4
Napisano 09.10.2010 17:05
Załączone pliki
#6
Napisano 09.10.2010 18:18
L 10/09/2010 - 10:12:06: [AMXX] Run time error 4 (plugin "QTM_CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 10:34:29: [FUN] Item "weapon_mp5" failed to create
L 10/09/2010 - 10:34:29: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx")
@edit wgranie na nowo modeli nic nie pomoglo
Użytkownik CSVision edytował ten post 09.10.2010 18:26
#7
Napisano 09.10.2010 18:31
#8
Napisano 09.10.2010 18:59
a wracajac do tych rakiet wie ktos czemu tka moze byc bo to raptem sie stalo nic nie dodawalem a zaczela sie psuc
#9
Napisano 09.10.2010 19:20
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
Śmiesz wątpić w to co piszę?

#10
Napisano 10.10.2010 09:09
Ale naprawdę powiadam wam, ze nic nie zmienialem a raptem nie dzialalo:)
@edit patrzac w sma mam juz jednak mp5navy czli bylo caly czas lecz skąd ten blad:)
Użytkownik CSVision edytował ten post 10.10.2010 09:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych