Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodawanie map do mapcycle
#1
Napisano 22.10.2008 15:12
#2
Napisano 22.10.2008 15:28
jaka jest komenda na zmiane mapy w konsoli?
changelevel nazwa mapy .
np.
changelevel de_dust2
Siemka, mam problem zeby dodac mapy do mapcycle. Czy moglby mi ktos to wytluamczyc.
No dodajesz do mapcycle.txt nazwy mapy .
Np.
de_kabul
Mapa ta musi się znajdować w maps. W postaci rozszerzenia .bsp czyli de_kabul.bsp
#3
Napisano 22.10.2008 16:24
A mapy zmieniasz komendą amx_map
np:
amx_map de_dust
Możesz też zmienić mapę przez RCONA
amx_rcon changelevel de_dust
#4
Napisano 22.10.2008 16:57
Jak dostalem serwer to bylo ustawione ze czas na podlozenie paki trwa 2min jak mozna to zmienic?
#5
Napisano 22.10.2008 17:17
mp_c4timer 35I bomba wybuchnie po 35 sekundach.
Chyba, ze chodzi Ci o czas trwania mapy, to wtedy zmień
mp_timelimit
#6
Napisano 22.10.2008 17:24
w pliku server.cfg zmień linijkę mp_c4timer na
mp_c4timer 35I bomba wybuchnie po 35 sekundach.
Chyba, ze chodzi Ci o czas trwania mapy, to wtedy zmieńmp_timelimit
Chodzi mi wydluzenie rundy, bo mam tylko 2 min
#7
Napisano 22.10.2008 17:36
mp_roundtime
#8
Napisano 24.10.2008 15:09
Komenda na zmiane mapy : changelevelSiemka, mam problem zeby dodac mapy do mapcycle. Jaka jest komenda na zmiane mapy w konsoli?
Np:
changelevel de_inferno <---- jak zreszta jest podane wyzej w 2 poscie
a jak chcesz wgrac mapy na serva to wchodzisz do :
addons/amxmod/configs/maps.inii tam wpisujesz mape :
Np
awp_mapa jesli do mapcycle to praktycznie tak samo:D
addons/amxmod/configs/mapcycle.iniI TYLE
---->POMOGLEM? <----
[ Dodano: 24-10-2008, 16:15 ]
to wszystko masz w cvarach serveramp_roundtime
amxmodmenu do konsoliale mozesz oczywiscie tez wpisac
mp_roundtime <czas w minutach>jakbys mial zastrzezenia to :
Wszystkie komendy należy wpisywać w konsoli [~].
Jeśli serwer posiada hasło RCON, komendy należy wpisywać w ten sposób:
rcon komenda "wartość"
mp_roundtime - czas trwania rundy podawany w minutach
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 9
mp_timelimit - maksymalny czas trwania mapy
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_freezetime - czas bezruchu na respie podawany w sekundach (możliwe jest tylko kupowanie)
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 60
mp_buytime - limit czasu, w którym gracz może kupować ekwipunek oraz broń
minimalna wartość: 0.25 (15 sekund)
mp_winlimit - ustala limit wygranych rund przez jedną z drużyn; jeśli jakaś drużyna dorówna podanej wartości, mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_maxrounds - ustala limit rund do rozegrania; po rozegraniu wszystkich rund mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_startmoney - określa ilość pieniędzy podczas pierwszej rundy
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 16000
mp_autoteambalance - wyrównywanie ilości graczy w drużynach
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_limitteams - maksymalna różnica ilości graczy w drużynach
minimalna wartość: 0 (wyłączenie różnicy)
mp_friendlyfire - możliwość atakowania członków drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_tkpunish - gracz zostanie zabity w następnej rundzie, jeśli wcześniej zabił członka drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_c4timer - czas od podłożenia do wybuchu bomby podawany w sekundach (zegar bomby)
minimalna wartość: 10 ; maksymalna wartość: 90
mp_footsteps - dźwięk kroków
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_flashlight - możliwość korzystania z latarki
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_chattime - czas, w którym gracze mogą rozmawiać po zakończeniu mapy (podczas wyświetlania tablicy wyników)
mp_fadetoblack - czarny ekran po śmierci gracza
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_forcechacam - martwy gracz może oglądać jedynie członków ze swojej drużyny;
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_forcecamera - martwy gracz może oglądać:
tylko członków drużyny z każdej perspektywy: 1
tylko członków drużyny w pierwszej osobie: 2
wszystkich z każdej perspektywy: 3
mp_logmessages - zapisywanie rozmów graczy do pliku tekstowego
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_logdetail - zapisywanie działań graczy do pliku tekstowego
atakowanie wroga: 1 ; atakowanie członka drużyny: 2 ; wszystkie działania: 3; wyłączenie: 0;
mp_hostagepenalty - maksymalna ilość zakładników jaką można zabić; jeśli gracz dorówna podanej wartości, zostanie automatycznie wyrzucony z serwera
minimalna wartość: 0 (wyłączenie automatycznego wyrzucania)
sv_password "hasło" - ustawia hasło do serwera; jeśli serwer ma być bez hasła to należy pominąć tą komendę
sv_lan - ustala czy serwer ma być widoczny w sieci Internet
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0 (widoczny tylko w sieci LAN)
sv_restart - restart rundy po wybranej ilości sekund
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 60
sv_gravity - ustawienie grawitacji; jeśli wartość wzrasta, skoki są niższe
minimalna wartość: 0 (gracze lecą cały czas do góry)
rcon_password "hasło" - ustawia hasło do RCONa
allow_spectators - możliwość dołączenia do obserwatorów (spectate)
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
changelevel "nazwa_mapy" - zmiana mapy
kick "nick_gracza" - wyrzucenie gracza z serwera
banid "minuty" "steamID_gracza" - zbanowanie gracza na określoną ilość minut
wpisz "0" aby zbanować gracza permanentnie
status - pokazuje szczegóły serwera, SteamID oraz listę graczy
--->JESLI POMOGLEM? --POSTAW GIBONA<---
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych