←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Granaty Cod

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

Proszę pomóżcie .. jak dodać aby klasa miała 1/1 z he?
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 08.10.2010

Bierz z tego info [QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

a tu funkcja

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA) // to będzie 1/1 z HE u TWOJEJ_KLASY :)
damage = float(health);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 08.10.2010

...
Masz przeciez taki item, wystarczy za
if (informacje_przedmiotu_gracza[id] == NR.CASE)
Dac:
if (klasa_gracza[id] == TwojaKLASA)

Dokladnie:
Spoiler


Troche pudru :o
Użytkownik Pawex edytował ten post 08.10.2010 18:05
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

Mam tak i klasa nie ma 1/1 z HE.
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 08.10.2010

A gdzie to dajesz?
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

TakeDemage
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 08.10.2010

a spróbuj to

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

a spróbuj to

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}


Jak to dodałem to sie nie chce skompilować ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 08.10.2010

A KLASA_GRACZA podmieniles na swoja? Najlepiej daj sma...
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

A KLASA_GRACZA podmieniles na swoja? Najlepiej daj sma...




Ej ale nie rób ze mnie debila.. Tak podmieniłem..ale jak to dodam to zaznacza mi sie to na czerwono ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 08.10.2010

Bo nie wiem jak moze Ci nie dzialac moj kod ktory u mnie dziala :o Daj ESZ EM AA
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 08.10.2010

pokaż skan z kompilatora co ci za error wywaliło i nie wyzywać się proszę!
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432
Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 1338

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Piotrek\Desktop\codgj\cod\QTM_CodMod.amx (compile failed).
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 08.10.2010

Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432

2 Nie znaczace waringi o zlej tabulacji...
Pokaz linie 1338
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

to jest to:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == General)
damage = float(health);


ta linia 1338 to jest to pogrubione i podkreślone
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 08.10.2010

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432
Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 1338

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Piotrek\Desktop\codgj\cod\QTM_CodMod.amx (compile failed).



to daj bo tam za duzo nawiasów było

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 08.10.2010

Niestety rzucam kolesiowi granat pod nogi a on stoi nadal...
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 09.10.2010

A masz wyzej okreslane health jako get_user_health
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 09.10.2010

A masz wyzej okreslane health jako get_user_health




Nie to czyli jak?
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 09.10.2010

Zaraz Ci napisze.
new health = get_user_health(id)

Daj to na poczatku takedamage.
Odpowiedz