Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stare Menu i kolory opcji.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.10.2010 23:26

Cześć. Da się zrobić w Starym Menu tak, gdy gracz np. nie posiada flagi F, to dane opcje na ma szaro, a gdy posiada tą flagę, to te opcje mają inny kolor?

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.10.2010 23:41

Da się... tylko nie wiem czy da radę na szaro, ale chyba tak. Po prostu dodajesz ifa, że gdy dane gracz ma flagę f to widzi normalne menu, a jeśli nie ma tej flagi, wtedy tą jedną opcję robisz na inny kolor (chodzi o tą samą funkcję wyświetlania tego wizualnego menu).

Użytkownik sebul edytował ten post 07.10.2010 23:42

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.10.2010 23:54

Nie zbyt pomogłeś... Przykładowe menu bez rejestru w plugin init, bo nie bd tego zapisywał, chodzi o samo sedno pytania.

public przywitanie(id)
{
new text[512]
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}

public przywitanie_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
// Czesc
}
case 1:
{
// Siema
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


I teraz wiem jak zrobić same przyciski na flagę, no ale jak zrobić, aby wyświetlany tekst był na flagę?

// Edit:

Coś wymyśliłem. :D Pójdzie takie coś:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam.."


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_menucmd(register_menuid("Przywitanie"), 1023, "przywitanie")
}


public przywitanie(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
new text[512]
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}
else
{
new text2[512]
format(text2, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\r2. \wSiema")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text2, -1, "Przywitanie")
}
}

public przywitanie_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
client_print(0,print_chat,"Czesc")
}
case 1:
{
client_print(0,print_chat,"Siema")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Bo nie mam jak sprawdzić... Wiem tylko, że się kompiluje, ale działać będzie? Potrzebne mi to do Diablo do klas.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 08.10.2010 00:02


#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.10.2010 00:07

public przywitanie(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { // tekst dla gracza z flagą
new text[512]
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}
else // tekst dla reszty
{
new text2[512]
format(text2, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\r2. \rSiema") // siema na czerwono

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text2, -1, "Przywitanie")
}
}

Tak jak teraz, to siema będzie na czerwono jeśli gracz nie ma flagi, nie wiem czy da się na szaro, ale pewnie tak, trzeba tylko wiedzieć jak ^^ Oczywiście żeby wszystko śmigało to w funkcji "Przywitanie" trzeba też dodać if z tą flagą. Wiem, że to przykładowe menu, ale chyba wiesz o co chodzi.
Lepiej chyba będzie tak
public przywitanie(id)
{
new text[512]
new getflag = get_user_flags(id)
if(getflag & ADMIN_IMMUNITY) // tekst dla gracza z flagą
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")
else // tekst dla reszty
format(text2, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\r2. \rSiema") // siema na czerwono

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}

Użytkownik sebul edytował ten post 08.10.2010 01:14

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.10.2010 08:24

Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

//przyciski które są zawsze
new iKeys = (1<<0);

new szMenu[256], iLen = 0, iMax = charsmax(szMenu);
iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\wJak sie przywitasz: ^n");
iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y1. \wCzesc^n");

if(getflag & ADMIN_IMMUNITY) {
    //tekst dla gracza z flagą
    iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y2. \wSiema");
    
    //Dodaj klawisz nr 2
    iKeys |= (1<<1);
}else
    //opcja na szaro
    iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\d2. Siema");    

show_menu(id, iKeys, szMenu, -1 "Przywitanie");

  • +
  • -
  • 1

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.10.2010 10:59

Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

//przyciski które są zawsze
new iKeys = (1<<0);

new szMenu[256], iLen = 0, iMax = charsmax(szMenu);
iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\wJak sie przywitasz: ^n");
iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y1. \wCzesc^n");

if(getflag & ADMIN_IMMUNITY) {
    //tekst dla gracza z flagą
    iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y2. \wSiema");
    
    //Dodaj klawisz nr 2
    iKeys |= (1<<1);
}else
    //opcja na szaro
    iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\d2. Siema");    

show_menu(id, iKeys, szMenu, -1 "Przywitanie");



Jak to teraz połączyć z wyborem klas? A moje menu nie zadziała?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych