Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Cod Mod.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.10.2010 15:31

Witam. Mam problem z Cod, a mianowicie gdy dodaje nową klase przy kompilacji wyskakuje taki error:

Dołączona grafika
Nie liczcie togo Sklep_Otwoz.

Myśle, że wszystko robie dobrze, robiłem wg. poradników z neta.

Mam jeszcze pare innych spraw do CodMod, jak ktoś chce mi pomóc to GG: 4394855. Będę wdzięczny.


Daje sma z dodaną klasą Szturmowiec, przez którą jest błąd w kompilacji.

Załączone pliki


Użytkownik kondzixd edytował ten post 07.10.2010 15:32


#2 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.10.2010 15:36

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#3 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.10.2010 15:47

Powiesz jak to zrobiłeś, żebym miał na przyszłośc?

@edit
A powiesz mi jak zrobić aby klasa miała mniejszą widoczność, nie było słychać jej kroków i żeby miała ubranie wroga.

Użytkownik kondzixd edytował ten post 07.10.2010 15:51


#4 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.10.2010 17:18

Powiesz jak to zrobiłeś, żebym miał na przyszłośc?

@edit
A powiesz mi jak zrobić aby klasa miała mniejszą widoczność, nie było słychać jej kroków i żeby miała ubranie wroga.


W tych dwóch linijkach miałeś błąd:

"Dostaje Deagle + p228 + Tarcza, 110 hp bazowe, 110% biegu, 50 pancerza",
"Dostaje AK + Flash, 140 hp bazowe, 75%% biegu, 150 pancerza"


U Ciebie wyglądały one tak:

"Dostaje Deagle + p228 + Tarcza, 110 hp bazowe, 110% biegu, 50 pancerza,"
"Dostaje AK + Flash, 140 hp bazowe, 75%% biegu, 150 pancerza,"



--------------
1. Mniejsza widoczność:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);


W miejsce xxx wstaw liczbę z zakresu od 0 do 255. [0 - niewidoczny, 255 - normalna widoczność]

2. Ubranie wroga:

ZmienUbranie(id, 0);


3. Ciche bieganie:

set_user_footsteps(id, 1)


Wszystko co napisałem wyżej wpisujesz w case klasy w public Odrodzenie(id)

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 07.10.2010 17:32

  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#5 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.10.2010 21:05

Nie dziala mi to na zmiejszoną widoczność. Daje tam gdzie sie daje bronie klasom itp. i nie jest mniej widoczny. Czemu? Daje sma.

Załączone pliki


Użytkownik kondzixd edytował ten post 07.10.2010 21:05





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych