Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie bytu co rundę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 06.10.2010 18:27

Witam, chciałbym aby ktoś mi powiedział jak mogę zrobić aby byt usuwany był na koniec każdej rundy.
Byt ten to model który może postawić w miejscu gracz po wpisaniu komendy.
Nazwa klasy tego bytu to ludzik.
Próbowałem robić to na kilka sposobów lecz żaden z nich nie działał.
np. tak:

new ent = -1
while((ent = fm_find_ent_by_class(ent, "ludzik")))
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent)
}

lub tak:

remove_entity(ent)

Lecz nie działa. Oczywiście wkleiłem to do funkcji(event) która wykonuje się na koniec rundy.
Jednak gdy zrobiłem aby ten byt usuwał się po 20 sek. po jego stworzeniu to wszystko działa.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.10.2010 18:33

Do logevent round end:
new ent;
ent = -1;
while( ( ent = find_ent_by_class( ent, "ludzik" ) ) != -1 )
{
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
}

Do sprawdzania lepiej używać modułu engine ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 06.10.2010 19:30

identycznie miałem.
Nic to nie zmieniło :/
Nadal byt się nie usuwa.
I jeszcze mam jeden problem.
ten byt ma leczyć gdy ktoś w nim stoi, lecz on czasami leczy a czasami jak się w to wejdzie to dostaje się tak jakby Noclipa. Można latać gdzie się chce tak ja na free cam.
oto kod z kolizji.

public leczenie(ent,player)
{
if(czekaj[player]>=1)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(player) || !is_user_connected(player))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_health(player)<100)
{
set_user_health(player,get_user_health(player)+2)
//entity_set_float ( player, EV_FL_health, get_user_health(player)+2.0 )
czekaj[player]++
set_task(1.0,"odczekaj",player)
}
else
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
entity_set_float(player,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodano 07 październik 2010 - 17:43:
#refresh

Użytkownik Zapalka edytował ten post 09.10.2010 11:05

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych