Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD]reliable channel overflowed


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Azahiel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 05.10.2010 18:16

Witam!

Ostatnio dokupiłem dodatkowe sloty do serwera i zaobserwowałem pewien poważny problem, mianowicie:

wszystko działa idealnie dopóki na serwerze nie znajdzie się więcej niż 20 graczy (serwer aktualnie 25 slotów przed dokupieniem było ich właśnie 20). Gdy grają np 22 osoby serwer zaczyna je wyrzucać z komunikatem "reliable channel overflowed", ping pozostaje w normie po prostu gracz wylatuje z takim komunikatem. Co może powodować ten problem? Może mieć to związek z dproto (wymieniłem je na najnowsze i starsze bez efektu)? Dodam że serwer prawidłowo rozpoznaje ilość dostępnych slotów. Czy reinstall serwera ma sens? Dodam że wcześniej podobny błąd występował po wpisaniu komendy /reset i wydaje mi się iż właśnie cały problem ma znowu związek z błędem w pluginie który często sam edytowałem. W załączniku dodaję sma.

Lista moich pluginów:

ultimate_ss.amxx debug ;Screeny
ad_manager.amxx ;Reklamy na serwerze
polski_cs.amxx ;CS po polsku
ptb.amxx ;PTB
mapchooser4.amxx ;Vote na mapy
amx_record.amxx ;Demka
hpk.amxx ;High Ping Kicker
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Info o granatach po polsku
admin_freelook.amxx ;Freelook dla admina
amx_ip_zmienne.amxx ;Komenda amx_ip
codmod.amxx debug ;COD MOD
sillyc4.amxx ;Bomba przykleja sie do scian
cod_daj.amxx ;przekazywanie itemu
adminlisten.amxx ;Admin widzi wszystkie rozmowy
amx_banconfig.amxx ;Ban na config
alt_end_round_sounds.amxx ;Muzyka na koniec rundy
swear_replacement.amxx debug ;Anty przeklenstwa
straznik_ex_interp.amxx ;Straznik ex_interp
admin_spec_esp.amxx ;ESP dla admina
bcd_hudtimer.amxx ;Licznik do wybuchu C4

Załączone pliki


Użytkownik Azahiel edytował ten post 05.10.2010 18:18

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.10.2010 19:22

Może jakiś inny plugin dokłada swoje dane i dla tego ci wywala tą wiadomość

#3 Azahiel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 06.10.2010 20:02

Też nad tym myślałem.

Przypuszczałem że to strażnik_ex_interp ale niestety nie trafiłem. Wiem że swojego czasu edytowałem wyświetlanie wiadomości w HUD przed COD'a. Może to coś robi? Warto dodać że jeśli gra 20 osób a 5 siedzi na spect wszystko jest ok. Jednak gdy wejdą do gry serwer szaleje i kopie te osoby zawsze na początku rundy. Z wyłączonym PTB dalej to samo.

Mam coraz większe wrażenie że to COD psuje...

Użytkownik Azahiel edytował ten post 06.10.2010 20:04

  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 06.10.2010 20:58

Też nad tym myślałem.

Przypuszczałem że to strażnik_ex_interp ale niestety nie trafiłem. Wiem że swojego czasu edytowałem wyświetlanie wiadomości w HUD przed COD'a. Może to coś robi? Warto dodać że jeśli gra 20 osób a 5 siedzi na spect wszystko jest ok. Jednak gdy wejdą do gry serwer szaleje i kopie te osoby zawsze na początku rundy. Z wyłączonym PTB dalej to samo.

Mam coraz większe wrażenie że to COD psuje...


Taka wiadomość wyskakuje tylko w tedy gdy za duża ilość danych jest przesyłana do gracza :D
np: jak byś zrobił na flagę T coś co by w konsoli bądź nie wiem gdzie wypisywało masyw rzeczy i dołożył coś do tego to gracze z flaga T by wylatywali z serwera właśnie z taką wiadomością :)
takie małe upodobanie :P

#5 Azahiel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 07.10.2010 16:17

Mniej więcej mnie naprowadziłeś. Testowo puszcze czystą wersje COD'a i zobaczę czy efekt będzie podobny.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych