new rannum = random_num(1,72)
i zamiast tego 72 dać powiedzmy 80?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.10.2010 15:01
new rannum = random_num(1,72)
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 04.10.2010 15:13
Napisano 04.10.2010 15:25
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 04.10.2010 15:33
Użytkownik Pawex edytował ten post 04.10.2010 15:33
Napisano 04.10.2010 15:45
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
Napisano 04.10.2010 15:51
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
if (random_num(3,4) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 04.10.2010 16:03
Użytkownik kyku edytował ten post 04.10.2010 16:07
Napisano 04.10.2010 19:46
if(random_num(0, 25)<15) {i wszystko gra, item nie zawsze się daje. Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.
award_item(kid,0)
}
Użytkownik sebul edytował ten post 04.10.2010 19:46
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych