Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak napisać to


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lelek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 20.10.2008 20:03

Witam szukam takiego pluginu a raczej prosil bym o napisanie, wyciągniecie z innego pluginu chodzi o taki ze po wpisaniu /bh będzie można 2x nacisnąć spacje i wyżej skakać

#include <amxmodx>


public plugin_init() {
    register_plugin("PLUGIN","VERSION","AUTHOR")
    register_clcmd("say /bh", "bh")
   
}

public bh(id)
{

  • +
  • -
  • 0

#2 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 22.10.2008 09:09

Moze tak bedzie ci pasowac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"

new skok[33] = 0 


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink , "Forward_FM_PlayerPreThink")
	
	
}
public client_PreThink ( id ) 
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		
	return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if(skok[id] == 0 )
		{
			
			new Float:velocity[3]	
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
			skok[id] = 1
			
		}
	
	}
	if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
	{
		skok[id] = 0		
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
		
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.10.2008 12:07

makel9, dla bardziej realnego "drugiego skoku" proponuje taka poprawke:
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) 
velocity[2]+=268.3
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)

makel9, twoj kod pozwalal skonczyc w przepasc na mapie kz i uratowac sie przez podskok nad sama ziemia. Ten kodzik po prostu zwieksza o tyle predkosc wznoszenia, ile ma sie faktycznie sil w nogach ;-)
  • +
  • -
  • 0

#4 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 22.10.2008 16:12

Miczu to tak będzie ok? :D zaraz sprawdzę :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"
 
new skok[33] = 0


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
    register_forward(FM_PlayerPreThink , "Forward_FM_PlayerPreThink")
   
   
}
public client_PreThink ( id )
{
    if(!is_user_alive(id))
       
    return PLUGIN_HANDLED
   
    if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
    {
        if(skok[id] == 0 )
        {
           
            new Float:velocity[3]
            entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
            velocity[2]+=268.3
            entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
            skok[id] = 1
           
        }
   
    }
    if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
    {
        skok[id] = 0       
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE
       
}


Edit:

A tak zadziała może wiesz? :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"
 
new skok[33] = 0


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /bh", "bh")
   
}
public bh( id )
{
    if(!is_user_alive(id))
       
    return PLUGIN_HANDLED
   
    if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
    {
        if(skok[id] == 0 )
        {
           
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2]+=268.3
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		skok[id] = 1
           
        }
   
    }
    if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
    {
        skok[id] = 0       
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE
       
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.10.2008 16:44

Lelek919, w tym drugim kodzie musisz rownoczesnie wyslac say /bh i nacisnac spacje - tak tego sie nie robi xP

PS. new skok[33] = 0 // nie potrzebne =0 bo przy deklaracji wartosci sa i tak zerowane...
  • +
  • -
  • 0

#6 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 22.10.2008 17:09

Miczu mógł byś podać gotowy ten plugin :) tak jak ty uważasz że powinien wyglądać
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.10.2008 17:19

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 



#include <amxmodx> 

#include <fakemeta> 

#include <engine> 



#define PLUGIN "New Plug-In" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "MaKeL" 

  

new skok[33]





public plugin_init() { 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

    

    register_forward(FM_PlayerPreThink , "Forward_FM_PlayerPreThink") 

    

    

} 

public client_PreThink ( id ) 

{ 

    if(!is_user_alive(id)) 

        

    return PLUGIN_HANDLED 

    

    if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) 

    { 

        if(skok[id] == 0 ) 

        { 

            

            new Float:velocity[3] 

            entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) 

            velocity[2]+=268.3 

            entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) 

            skok[id] = 1 

            

        } 

    

    } 

    if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 

    { 

        skok[id] = 0        

    } 

    

    return PLUGIN_CONTINUE 

        

}


  • +
  • -
  • 0

#8 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 22.10.2008 18:29

OK testowałem działa :) Miczu a da rade tak zrobić że jak będę w powietrzu to jeszcze raz mogę nacisnąć spacje? tak zeby o 4 albo 3 poziomy w gorę poszło
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.10.2008 18:52

#include <amxmodx> 

#include <fakemeta> 

#include <engine> 



#define PLUGIN "New Plug-In" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "MaKeL" 

  

new skok[33]

new jumps[33]





public plugin_init() { 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

    

    register_forward(FM_PlayerPreThink , "Forward_FM_PlayerPreThink") 

    register_cvar("amx_max_jumps","1")

    

} 

public client_PreThink ( id ) 

{ 

    if(!is_user_alive(id)) 

        

    return PLUGIN_HANDLED 

    

    if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) 

    { 

        if(skok[id] == 0 && jumps[id]<get_cvar_num("amx_max_jumps") 

        { 

            

            new Float:velocity[3] 

            entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) 

            velocity[2]+=268.3 

            entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) 

            skok[id] = 1 

            jumps[id]++

        } 

    

    } 

    if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 

    { 

        skok[id] = 0        

	jumps[id] = 0

    } 

    

    return PLUGIN_CONTINUE 

        

}
Zmienasz cvarem...
  • +
  • -
  • 0

#10 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 22.10.2008 20:55

Miczu nie chce się skompilować
  • +
  • -
  • 0

#11 yetj

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2008 21:16

Miczu, jeden nawias za mało dałeś :P

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"

new skok[33]
new jumps[33]


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_forward(FM_PlayerPreThink , "Forward_FM_PlayerPreThink")
register_cvar("amx_max_jumps","1")

}
public client_PreThink ( id )
{
if(!is_user_alive(id))

return PLUGIN_HANDLED

if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(skok[id] == 0 && jumps[id])
{

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
velocity[2]+=268.3
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
skok[id] = 1
jumps[id]++
}

}
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
{
skok[id] = 0
jumps[id] = 0
}

return PLUGIN_CONTINUE

}


Teraz powinno działać poprawnie
  • +
  • -
  • 0

#12 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 22.10.2008 21:22

Żebyś sie nie męczył łap załącznik :P

Załączone pliki

  • Załączony plik  bh.amxx   2,35 KB  31 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#13 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 22.10.2008 21:25

Tak wiem tego się domyśliłem już :) ale dzięki za odpowiedz teraz testowałem działa tylko na 2 razy mimo ze cvar ustawiony na 4 był
  • +
  • -
  • 0

#14 yetj

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2008 21:27

To w prawym górnym rogu postów masz obrazek http://infobot.pl/r/s1A. Kliknij ;>
  • +
  • -
  • 0

#15 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 22.10.2008 21:32

Tak zakończy sie problem wszyscy dostaną nie martw się teraz chciał bym znać odpowiedz na problem

P.S mafia też dostanie za ten trud :lol:
  • +
  • -
  • 0

#16 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.10.2008 21:52

Widzialem ten problem pare minut po wyslaniu posta, ale potym byla (godzinna?) awaria amxx.pl a potem zapomnialem poprawic :?

[ Dodano: 22-10-2008, 23:01 ]
#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <engine> 

#define PLUGIN "New Plug-In" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "MaKeL" 
  
new skok[33]

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink , "Forward_FM_PlayerPreThink") 
    register_cvar("amx_max_jumps","1")
    
} 
public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(!is_user_alive(id)) 
        
    return PLUGIN_HANDLED 
    
    if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) 
    { 
        if(skok[id] < get_cvar_num("amx_max_jumps"))
        { 
            
            new Float:velocity[3] 
            entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) 
            velocity[2]+=268.3 
            entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) 
            skok[id]++
        } 
    
    }
    else if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) skok[id] = 0        
    
    return PLUGIN_CONTINUE 
        
}

  • +
  • -
  • 0

#17 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 22.10.2008 22:40

Miczu teraz działa :) a co do Awarii amxx.pl to czasem hostingu nie macie w hekko.pl ?

P.S Miczu wiesz jak zrobić coś takiego że unsera będzie podpalało i zabierało 5 hp w ciągu 1 sekundy aż będzie dead :D
  • +
  • -
  • 0

#18 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 22.10.2008 23:29

P.S Miczu wiesz jak zrobić coś takiego że unsera będzie podpalało i zabierało 5 hp w ciągu 1 sekundy aż będzie dead


to masz w amx_super :P

burn
  • +
  • -
  • 0

#19 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 23.10.2008 13:55

Tak wiem tylko nie mam za bardzo czasu na wyciąganie kodu z amx_super :( dlatego proszę o to
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych