Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Następny plugin :D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 conseil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 20.10.2008 16:50

Teraz chciałbym inny plugin a mianowicie:
Gdy ktoś napisze na sayu nie wiem, np. moc, to jego grawitacja się zmniejsza do 400. ALE! Chciałbym, by ten efekt, utrzymywał się przez jakiś określony czas np. 7 sekund(ustawione w cvarze!). Umiem zmniejszyć grawitację, ale nie wiem jak to zrobic, by po jakims czasie powrociła do normalnej wartosci.
PS: Mile widziane, ile pozostalo nam czasu do konca tej grawitacji(Na dole czy gdzies tam napisane, ze pozostaly np. 3 sekundy)
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 20.10.2008 16:59

My wiemy ze troche potrafisz, zrzuc troche roboty z nas i napisz szkielet i tyle co umiesz :]
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 20.10.2008 17:01

Możesz pobawić się task'ami
Ustawiasz najpierw grawitacje a potem set_task i jeżeli chcesz odliczanie to dajesz z czasem 1s który będzie liczył np od 7 do 0 (żeby było odliczanie) a jak już dojdzie do 0 to ustawia wartość standardową.
set_task ( Float:time, const function[], id = 0, parameter[]="", len = 0, flags[]="", repeat = 0 )
Float:time - czas po jakim się uruchomi funkcja
const function[] - funkcja która ma się uruchomić
id = 0 - id task'a żeby można się odwołać do niego jeżeli zajdzie taka potrzeba
parameter[]="" - tablica przekazywanych wartości
len = 0 - ilość wartości w tablicy
flags[]="" - flagi
-- "a" - powtórz określoną liczbę razy
-- "b" - powtarzaj w nieskończoność
-- "c" - wykonaj funkcjie ileś czasu po końcem mapy
-- "d" - wykonaj funkcjie ileś czasu przed końcem mapy
repeat = 0 - ilość powtórzeń jeżeli flaga "a" jest ustawiona
  • +
  • -
  • 0

#4 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 20.10.2008 17:07

Taskami :o oooo tym się nigdy nie bawilem, ale sprobuje :D dzięki za pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 20.10.2008 17:16

Nie pisz dzięki za pomoc - po co spamowac, jak juz cos to uzywaj buttona Dołączona grafika co masz pod postami ludzi...
  • +
  • -
  • 0

#6 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 20.10.2008 17:26

dobra szkielet:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

new gravitacja

public plugin_init() {
	register_plugin("Grawity", "0.1", "Conseil")
	gravitacja = register_cvar("amx_gravity", "400.0")
	register_clcmd("say moc", "grawitacja")
}
public grawitacja(id) {
	set_user_gravity(id, get_pcvar_num(gravitacja))
}
Na razie bez czasu - bo cos mi tutaj nie gra
Ustawiam grawitacje na 400 a tymczasem... Tak dluuugo wisze cos w powietrzu i zdaje mi się, że to nie jest grawitacja 400 tylko 20 czy cos...
  • +
  • -
  • 0

#7 GuTeK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 20.10.2008 17:31

pamientam ze gravitacja 800 = 1.0 czyli 400 = 0.5 sprobuj zamiast 400 wpisac 0.5 powino dzialac :)
  • +
  • -
  • 0

#8 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 20.10.2008 17:32

Dobra, to teraz pozostal ten task... Ktoś mi napisze, jak to powinno wyglądać?
  • +
  • -
  • 0

#9 GuTeK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 20.10.2008 17:37

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

new gravitacja

public plugin_init() {
    register_plugin("Grawity", "0.1", "Conseil")
    gravitacja = register_cvar("amx_gravity", "0.5")
    register_clcmd("say moc", "grawitacja")
}
public grawitacja(id) {
    set_user_gravity(id, get_pcvar_num(gravitacja))
    set_task("7.0","nogravity", id)
}
public nogravity(id){
    set_user_gravity(id,1.0)
}
sprobuj tak
  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.10.2008 18:40

wtedy nie ma odliczania

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>


new Float:gracz[32]
public plugin_init() 
{
	register_plugin("Grawity", "0.1", "Conseil")
	register_cvar("amx_gravity", "0.5")
	register_cvar("amx_gravitytime","7")
	register_clcmd("say moc", "grawitacja")
}
public grawitacja(id) 
{
	new Float:moc=get_cvar_num("amx_gravity")*1.00
	set_user_gravity(id, moc)
	gracz[id]=get_cvar_num("amx_gravitytime")*1.00
	nogravity(id)
}
public nogravity(id)
{
	
	if (gracz[id] == 0 )
	{
		set_user_gravity(id,1.0)
	}
	else
	{
		set_hudmessage(200,300,123,0.65,0.75,0,1.2)
		show_hudmessage(id,"Pozostało %f1.0 sek grawitacji",gracz[id])
		set_task(1.0,"nogravity",id)
		gracz[id]--
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#11 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 20.10.2008 19:04

Odliczanie jest, ale sa to cyfry rzedu: 51235231, potem 51235230
poza tym, jest dalej normalna grawitacja(800) po wpisaniu na sayu moc...
To nie dziala tak jak trzeba ;P
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 20.10.2008 19:09

Tak to jest jak sie deklaruje Float a daje %d
  • +
  • -
  • 0

#13 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 20.10.2008 20:20

To w końcu jak powinno byc?
  • +
  • -
  • 0

#14 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.10.2008 22:25

#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <fun>

new grav

new gtime

new gracz[33]

public plugin_init()

{

    register_plugin("Grawity", "0.1", "Conseil")

    grav=register_cvar("amx_gravity", "1.0")

    gtime=register_cvar("amx_gravitytime","7")

    register_clcmd("say moc", "grawitacja")

}

public grawitacja(id)

{

	

	set_user_gravity(id,get_pcvar_float(grav))

	gracz[id]=get_pcvar_num(gtime)

	nogravity(id)

}

public nogravity(id)

{

   

    if (gracz[id] == 0 )

    {

        set_user_gravity(id,1.0)

	set_hudmessage(200,300,123,0.65,0.75,0,1.0,1.0)

        show_hudmessage(id,"Koniec grawitacji",gracz[id])

    }

    else

    {

        set_hudmessage(200,300,123,0.65,0.75,0,1.2)

        show_hudmessage(id,"Pozostało %d sek grawitacji",gracz[id])

        set_task(1.0,"nogravity",id)

        gracz[id]--

    }

} 


  • +
  • -
  • 0

#15 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 21.10.2008 12:57

Rzeczywiście, działa świetnie! :D
Tylko tej linijki nie rozumiem za bardzo:
new gracz[33]
czemu 33, to przechowuje liczby graczy jakos tak? Można wstawic inna wartość, np gracz[41]?
aha i jeszcze:
set_hudmessage(200,300,123,0.65,0.75,0,1.2)

To jaki prototyp tutaj jest?
set_hudmessage(KOLOR R, KOLOR G, KOLOL B, WSPOLZEDNE X, WSPOLZEDNE Y, i co tutaj dalej?)
  • +
  • -
  • 0

#16 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 21.10.2008 13:09

http://www.amxmodx.org/funcwiki.php ci dużo powie ;)
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )

Można wstawic inna wartość, np gracz[41]?

można, ale po co jak graczy może być tylko 32
  • +
  • -
  • 0

#17 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 21.10.2008 17:06

set_hudmessage(200,300,123,0.65,0.75,0,1.2) to czas ile ma się wyświetlać tekst podajemy wartościach w przybliżeniu do dziesiętnych.
np. 10.0 = 10sekund
  • +
  • -
  • 0

#18 GuTeK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 21.10.2008 17:13

graczy może być tylko 32


graczy możę być ile chcesz zalezy czy masz spawny do mapy zrobione sam znam serv do csa1.6 gdzie są 64 sloty ;>
  • +
  • -
  • 0

#19 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 21.10.2008 17:38

znam serv do csa1.6 gdzie są 64 sloty ;>

tak to pokaż serwer cs 1.6 na którym widziałeś chociaż 33 graczy, a tym bardziej nie mów tak po prostu może być ile się chce bo normalne binarki mają limit 32
  • +
  • -
  • 0

#20 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.10.2008 17:44

Mozna wymusic ?plugiem? ze wyswietla na statystykach max dostepnych slotow wiecej niz 32, ale jesli pojawi sie jakims cudem 33 gracz, to na pewno skonczy sie to crashem, lub conajmniej... nie na pewno crashem :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych