Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szansa na natychmiastowe zabicie innej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 02.10.2010 13:47

Witam.
Jak w nazwie tematu :
Jak zrobić np. player_b_ninja miało by to szanse na natychmiastowe zabicie ninji.
Przykład 1/5 na natychmiastowe zabicie ninji.

case xx:
{
player_item_name[id] = "Anty Ninja"
player_item_id[id] = xx
player_b_ninja[id] = 5
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i szans na natychmiastowe zabicie ninji z kazdej broni.",player_item_name[id],player_b_ninja[id])
}

Pozdrawiam.

Dodano 03 październik 2010 - 09:16:
Refresz
:help:

Dodano 06 październik 2010 - 15:25:
Refresz

Dodano 08 październik 2010 - 12:16:
Pomoże ktoś ?
Jest to możliwe do wykonanie wogóle ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych