Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

[CoD] Niewidzialno艣膰


  • Zamkni臋ty Temat jest zamkni臋ty
1 odpowied藕 w tym temacie

#1 Azahiel

    Pomocny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 20
呕yczliwy

  • Post贸w:44
  • Imi臋:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 02.10.2010 12:21

Cze艣膰.
A wi臋c stworzy艂em sobie now膮 klas臋, doda艂em odpowiednie bronie, oznaczy艂em jako klasa premium. Chcia艂em doda膰 jeszcze dla niej pewne "upi臋kszenie" no ale moje ch臋ci ograniczaj膮 umiej臋tno艣ci :/

Mianowicie chcia艂bym aby ta klasa podczas u偶ywania danej broni np. no偶a posiada艂a X widzialno艣ci. Czyli np gdy u偶ywamy no偶a nasza posta膰 jest ca艂kowicie niewidoczna. Mog臋 prosi膰 o jakie艣 podpowiedzi jak to zrobi膰 ?

Aktualnie doszed艂em do czego艣 takiego i owszem klasa jest niewidzialna ale jak zrobi膰 aby by艂a niewidzialna tylko podczas u偶ywania no偶a ?

if (klasa_gracza[id] == Lowca) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)

U偶ytkownik Azahiel edytowa艂 ten post 03.10.2010 12:22

  • +
  • -
  • 0

#2 pixelith

    呕yczliwy

  • U偶ytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Post贸w:22
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.10.2010 12:40

Znajd藕 funkcj臋 CurWeapon(id)

Dodaj kod
if(klasa_gracza[id] == Lowca && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);

zaraz po
if(weapon == CSW_C4)
        podkladajacy = id;

  • +
  • -
  • 2




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych