Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prośba o modyfikacje M_antirusher 2.5

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 frN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 30.09.2010 21:05

Witam.

Czy potrafiłby ktoś zmodyfikować M_Antirusher 2.5 by Miczu (LINK) tak, aby po ustawieniu "amx_antirusher_action" na 7 plugin zamiast odpychać gracza, blokował przejście?
Chodzi o to, żeby powstawała w miejscu granicy raszu taka niewidzialna ściana, przez którą nie dałoby się przejść.

Jeśli był już taki temat to bardzo przepraszam, lecz go nie znalazłem.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafika

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 01.10.2010 15:23

To raczej nic nie da bo z tego co zauwazylem w grze to to odpychanie jest robione co jakis czas.
Nawet gdybys tam dal cos takiego zebu cie odpychalo z taka sama predkoscia jak wchodzisz w linie raszu, to i tak jakbys wszedl w linie raszu w momencie gdy nie ma sprawdzania to bys sie tam zaklinowal na amen.
Mozesz poprobowac zmniejszyc velocity ( jak wczoraj sprawdzalem to chyba jest mnozone razy 500 )i zlikwidowac wektor wyrzucajacy w gore ale wydaje mi sie ze lepszym rozwiazaniem jest zrobienie dobrych granic raszu. W tym momencie granice maja szerokosc paska, zrob sobie granice w taki sposob, zeby pokrywaly caly obszar gdzie nie mozna raszowac. Wtedy raczej niemożliwe ze ktos sie przez nie przebije.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 01.10.2010 15:25

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych